بهترین روش سفید کردن واژن کدام است؟

بهترین روش سفید کردن واژن کدام است؟

بهترین روش سفید کردن واژن کدام است؟

علت های گوناگونی می‌تواند موجب تیرگی اندام خصوصی و نواحی تناسلی بانوان گردد. با توجه‌ به دلیل و بررسی تیرگی واژن زنان می‌توان از تکنیک های گوناگونی جهت سفید کردن واژن و قسمت های تیره اندام تناسلی زن ها انجام داد. از تکنیک های خانگی و استفاده از ترکیبات طبیعی و نرمال گرفته تا تکنیک های طب سنتی، درمان با لیزر، استفاده از انواع کرم های سفید کننده اندام خصوصی و کربوکسی‌تراپی از قبیل شیوه هایی میباشد که می‌توان جهت سفید کردن واژن زنان از آنها استفاده نمود. در همگی این موارد بهتر است حتما از یک پزشک زنان در خصوص بررسی و ارزیابی علت های تیرگی اندام خصوصی و یک پزشک پوست و مو جهت ارائه بهترین درمان‌ های ممکن مشورت صحیح گرفت.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه

بهترین راه سفید کردن واژن خانم ها چیست؟

تیره و سیاه شدن اندام خصوصی و واژن زن ها، می تواند یکی از مهمترین و اساسی ترین دغدغه هایی باشد که برای زن ها به وجود می‌آید.بهترین تکنیک جهت سفید و روشن کردن واژن و جوانسازی و زیباسازی ناحیه تناسلی، کربوکسی تراپی و لیزر می‌باشد.

در این تکنیک با تزریق گاز کربن دی اکسید به قسمت ناحیه تناسلی، تراکم کربن دی اکسید بسیار بالا رفته و مکانیسم گردش خون افراد برای اکسیژن رسانی به آن بافت و جبران سمیت گاز کربن دی اکسید جریان خون بسیار بیشتری را به آن بخش منتقلخواهد کرد و این امر موجب باز سازی و ترمیم، تغذیه و ترمیم بافت های قسمت مورد نظر نیز می شود. در نتیجه و عملکرد تیرگی های دور چشم، تیرگی واژن، سلولیت، چربی اضافه و عارضه های پوستی از طریق کربوکسی تراپی قابل درمان می‌باشد.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید پوست دستگاه تناسلی خود را روشن و سفید کنید زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

مراحل سفید کردن واژن خانم ها با لیزر

روشن و سفید کردن واژن به وسیله لیزر تکنیک بسیار ساده و معمولی است. تمامی تکنیک در کمتر از ۴۰ دقیقه به اتمام می رسد. بسته به اینکه میخواهید اندام خصوصی شما سفید و روشن تر شود حدود ۳ تا ۵ جلسه مورد لازم می‌باشد است و فرآیند زیر را نیز شامل می شود:

▪︎اندام خصوصی جهت اطمینان به خوبی و به طور کامل تمیز می‌شود.

▪︎از طریق تزریقات بسیار کوچک در روی اندام خصوصی زنان بی حسی موضعی صورت می گیرد تا درد و ناراحتی و سوزش به حداقل برسد.

▪︎پرتو های لیزر در اندام خصوصی زنان ملانین را مورد هدف قرار می‌دهد.

▪︎از کرم های خنک کننده برای پوست افراد استفاده می شود.

▪︎پس از ۳ تا ۵ در جلسه پوست اندام خصوصی شما تا چند درجه روشن و سفید تر می شود.

علت تیرگی دستگاه تناسلی

▪︎بالا رفتن سن

▪︎تولید بیش از حد ملاتونین پوست افراد

▪︎ تعادل نداشتن هورمونی

▪︎سوء تغذیه

▪︎کمبود ویتامین در بدن

▪︎چاقی

▪︎پوشیدن شلوار های بسیار تنگ و لباس زیر پلاستیکی

▪︎عامل ژنتیک

▪︎بارداری و زایمان طبیعی

▪︎سایش و اصطکاک پوست اندام خصوصی در اثر فعالیت های ورزشی و سنگین

▪︎تغییرات هورمونی

توصیه می‌گردد که لباس های زیر خود را روزانه تعویض کرده و در انتخاب جنس لباس زیر خود دقت و توجه لازم را به عمل آورید تا با تیرگی اندام خصوصی مواجه نشوید.

مزایای سفید کردن واژن خانم ها با لیزر

یکی از ویژگی های بسیار مهم و مفید برطرف نمودن تیرگی اندام خصوصی به وسیله لیزر، اثربخشی و تأثیرگذاری سریع آن می‌باشد. همچنین فرآیند درمانی این تکنیک زیباسازی و جوانسازی اندام خصوصی، نسبت به برخی تکنیک ها کوتاه تر می‌باشد.

سفید کردن واژن به شیوه لیزر شیوه ای نیست که به عمل جراحی نیاز داشته باشد و معمولاً با بی حسی موضعی صورت می‌گیرد، و احساس درد و ناراحتی را در هر شخص نیز به حداقل می رساند.

روشن و سفید کردن واژن به وسیله لیزر موجب شادابی و طراوات آن می گردد و تأثیر زیادش تا مدت ها باقی می ماند.

در این تکنیک درمانی، اشخاص نیاز به بستری شدن و یا مراقبت های سخت و دشوار ندارند. به عبارتی بعد از لیزر می توانند فعالیت های روزانه خود را پس از مدت کوتاهی دوباره از سر بگیرند.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار سفید کردن دستگاه تناسلی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

سفید کردن واژن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه – سفید کردن واژن

عوارض سفید کردن واژن خانم با لیزر

همانطور که به شما عزیزان گفته شد، روشن و سفید کردن واژن زنان به وسیله لیزر عوارض جانبی چندانی برای زن ها به دنبال ندارد و تنها امکان دارد تا چند روز بعد از آن، احساس سوزش و درد و ناراحتی را در اندام خصوصی احساس شود. این اختلال را می توان به واسطه ی کرم ها و پماد های تجویزی پزشک متخصص رفع کنید.

اما دقت و توجه داشته باشید که تحت هیچ شرایطی به صورت خود سرانه از پماد یا کرمی استفاده ننمایید.

اندام خصوصی زن ها بسیار حساس و کوچکترین اشتباه می تواند سبب بروز عوارض جانبی بسیار خطرناک در آن بشود. از همین رو توصیه می‌گردد پیش از اقدام به روشن و سفید کردن واژن زنان به وسیله لیزر ابتدا حتماً راجع به پزشک متخصص مورد نظرتان تحقیق و بررسی کنید و از سوابق ایشان به طور کامل مطلع شوید تا مشکلی برایتان پیش نیاید.

شما می توانید سفید کردن واژن را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

 مراقبت های قبل از سفید کردن واژن خانم ها با لیزر

پیش از اینکه برای سفید و روشن کردن واژن خود اقدام کنید نیاز است نکاتی مهم را رعایت کنید. معمولاً این نکات مهم و حائز اهمیت توسط پزشک متخصص زنان در جلساتی که پیش از لیزر برای افراد گذاشته می شود گفته خواهد شد. اکنون ما شما را با این نکات بسیار مهم آشنا خواهیم کرد، مهم ترین نکته این می‌باشد که مطمئن شوید به هیچگونه عفونت و ترشحات واژینالی مبتلا نیستید.

برای اینکه از این مسئله اطمینان حاصل کنید می توانید تست پاپ اسمیر توسط تجویز پزشک متخصص انجام دهید. و پس از آن می توانید با خیالی آسوده لیزر را انجام دهید.

▪︎تقریباً ۷ روز پیش از انجام لیزر مواد شیمیایی نظیر کرم های موضعی را بر روی اندام خصوصی به طور کامل متوقف کنید.

▪︎حتماً پیش از انجام لیزر استحمام کنید.

▪︎سه روز پیش از انجام لیزر شیو و اصلاح کردن مو های زائد را به طور کامل کنار بگذارید.

مراقبت های بعد از انجام سفید کردن دستگاه تناسلی خانم ها با لیزر

▪︎پس از انجام لیزر از لباس های نخی و گشاد و راحت و شلوار های نسبتا بزرگ استفاده کنید.

▪︎تلاش کنید تا یک هفته بعد از انجام لیزر هیچگونه رابطه جنسی نداشته باشید.

▪︎بهداشت اندام خصوصی را به طور کامل رعایت کنید و آن ناحیه را پاکیزه نگه دارید.

▪︎اگر پزشک متخصص برای شما پماد یا دارو تجویز کرد سعی کنید سر وقت از آنها استفاده کنید.

روش های جلوگیری از تیره شدن دستگاه تناسلی خانم ها

برای پیشگیری از تیره و سیاه شدن اندام خصوصی زنان ضروری می‌باشد که از قرار گرفتن دستگاه تناسلی در معرض نور آفتاب پرهیز شود. همچنین از پوشیدن لباس های بسیار تنگ پرهیز کنید زیرا اصطکاک و مالش مداوم و همیشگی موجب ایجاد هیپرپیگمانتاسیون نیز میشود. قابل ذکر می‌باشد که رعایت بهداشت تیرگی دستگاه تناسلی زنان را به تعویق می‌اندازد.

لازم است بدانید که جریان قاعدگی حاوی آهن نیز می‌باشد که موجب بیشتر شدن رنگدانه می‌شود. پس بهتر است با دستمال مرطوب تمیز شود.

کاندیدای مناسب برای سفید کردن واژن خانم ها

زن هایی که به دنبال یک رابطه جنسی بسیار مطلوب و خوب هستند یکی از واجدین شرایط برای سفید و روشن کردن اندام خصوصی به وسیله لیزر هستند. با انجام این شیوه می توانند کیفیت و نتیجه رابطه جنسی خود را با شریک زندگی خود به طور کامل بهبود بخشند. تغییر رنگ پوست اندام خصوصی امکان دارد در هر زمان و به علت تغییرات گوناگون ناخواسته نظیر بارداری، پیری و بالا رفتن سن، تغییرات هورمونی و برخی عوامل محیطی نیز ایجاد گردد.

به طور کلی زن هایی می توانند از این شیوه درمانی استفاده کنند که:

▪︎از نظر ژنتیکی پوست بسیار تیره تری دارند.

▪︎از ظاهر دستگاه تناسلی خود ناامید و ناراضی می‌باشند.

▪︎به علت تغییرات هورمونی، پیری و چین و چروک، بارداری و کشش به علت زایمان طبیعی دچار تغییر رنگ پوست شده اند.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب لیزر برای سفید کردن واژن به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

تاثیرات و نتایج سفيد کردن واژن خانم ها با لیزر

تأثیرگذاری و ماندگاری و دوام سفيد کردن واژن زنان به وسیله لیزر نسبتا طولانی می‌باشد. در حقیقت طریقه انجام این شیوه درمانی و رعایت نکات مراقبتی پس از آن، اینکه نتایج و عملکرد سفید کردن واژن زنان چه مدت ماندگار و با دوام باشد، تأثیر گذار می‌باشد. پس توصیه های پزشک متخصص را در جلسات لیزر بسیار جدی بگیرید تا به نتیجه و عملکرد دلخواهتان برسید.

شما می توانید از اثرات و نتایج سفید کردن واژن در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

روش های رفع تیرگی دستگاه تناسلی

روزانه تعداد بسیار زیادی به دنبال سفید کردن واژن میباشند تا جذابیت و زیبایی ارتباط جنسی بسیار بیشتری داشته باشند. تیرگی اندام خصوصی زنان یک ایراد به حساب نمی‌آید ولی برخی افراد تمایل به تغییر رنگ این ناحیه شرمگاهی دارند.

در شیوه های سفید کردن واژن با لیزر تلاش میشود رنگدانه در این ناحیه کاهش بیابند. شیوه های بسیار زیادی جهت تغییر رنگ و روشن و سفید کردن دستگاه تناسلی زنان وجود دارد که در ادامه بررسی و ارزیابی خواهیم کرد:

  • روشن و سفید کردن واژن زنان با استفاده از صابون: صابون ها برای روشن و سفید کردن واژن و ناحیه تناسلی زنان توصیه نمی شود. زیرا امکان دارد موجب به هم خوردن تعادل اندام خصوصی زنان شود. در نتیجه موجب تیرگی بسیار بیشتر ناحیه شرمگاهی زنان شود.
  • استفاده از شیوه های دیگر: مانند کرم ها و مواد شیمیایی امکان دارد که سرطان زا باشد و دائمی و ماندگار نیستند. در نتیجه لیزر می تواند تاثیر گذاری بسیار بالایی داشته باشد و نتیجه و عملکرد بسیار عالی به همراه داشته باشد. عوارض و خطرات این شیوه درمانی بسیار کم است و در کوتاه مدت نتیجه خواهد داد.

تعداد جلسات لازم برای سفید کردن واژن خانم ها با لیزر

▪︎تعداد جلسات معمولا بستگی به شخص دارد در تعدادی از اشخاص در ۴ جلسه نتیجه دریافت میشود اما در تعدادی تا ۱۰ جلسه اتفاق می‌افتد.

▪︎جلسات باید با فاصله زمانی سه هفته تا یک ماه باشد. فاصله بین این دفعات نباید به وجود بیاید زیرا که این ملانین ها بلوکه می شود.

▪︎مراقبت های لازم باید حتما انجام شود.

دوره نقاهت سفید کردن واژن خانم ها با لیزر

معمولا این شیوه درمانی نیازی به دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و شخص می‌تواند، بعد از انجام لیزر به کار های روزمره خود بپردازد.

هزینه سفید کردن واژن خانم ها با لیزر

هزینه سفید کردن واژن با لیزر با توجه به تعداد جلسات مورد نیاز و مهارت جراح زیبایی زنان و نوع لیزر به کار رفته تعیین می گردد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت‌وگو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

سفید کردن واژن
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه – سفید کردن واژن

سوالات متداول سفید کردن واژن خانم ها

1_آیا سفید کردن واژن با درد همراه است؟

اگر درد بیمار زیاد باشد در طول پروسه از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود بنابراین بیمار دردی احساس نمی کند.

2_آیا دوشیزگان میتوانند سفید کردن واژن انجام دهند؟

بله، تمام خانم ها میتوانند سفید کردن دستگاه تناسلی را انجام دهند زیرا هیچ خطر و عوارضی برای دوشیزگان نخواهد داشت.

3_آیا بعد از سفید کردن واژن می‌توان رابطه جنسی داشت؟

خیر، تا 6 روز بعد از سفید کردن دستگاه تناسلی بهتر است رابطه جنسی نداشته باشید.

4_سفید کردن واژن با لیزر چقدر طول میکشد؟

این پروسه معمولا 30 دقیقه طول می‌کشد.

5_آیا امکان انجام سفید کردن واژن با سایر جراحی های زیبایی وجود دارد؟

سوالی که معمولا سبب شده تا ذهن برخی از افراد را به خود درگیر کند این است که، آیا امکان همزمان جراحی های زیبایی وجود دارد؟ باید گفت امکان انجام جراحی های زیبایی همانند تنگ کردن واژن به صورت همزمان با سفید سازی وجود دارد. لذا افرادی که تمایل دارند می توانند به منظور پیشگیری از اتلاف وقت با مشورت جراح زیبایی زنان به انجام جراحی های زیبایی بپردازند.

6_چه افرادی کاندید مناسبی برای سفید کردن واژن نیستند؟

افراد مبتلا به بیماری های ویتیلیگو، لیکن پلان، زگیل تناسلی وتبخال تناسلی کاندید مناسبی برای این روش زیبایی نخواهند بود. همچنین اشخاصی که دارو هایی مانند راکوتان مصرف می نمایند، نمی توانند اقدام به انجام این روش زیبایی نمایند. در نهایت بگوییم افرادی که بیماری های موضعی و ضایعه فعال دارند بهتر است در ابتدا درمان شده سپس اقدام به سفید کردن واژن خود نمایند.

نتیجه گیری

امروزه شیوه های بسیار زیادی برای روشن و سفید کردن واژن آمده است. که می‌توان لیزر را یک شیوه درمانی بدون جراحی و غیر تهاجمی نامید.

نتایج و عملکرد لیزر در سفید کردن واژن می تواند در اشخاص گوناگون متفاوت باشد و به نوع و پوست تعداد جلسات بستگی دارد. با این حال، نتایج و اثرات به‌ دست‌ آمده دائمی و ماندگار هستند و در آینده نیازی به درمان‌ های مجدد نیست.

شما می توانید سفيد کردن واژن را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04491010780

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 6 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicorumieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مدل ابرو فیبروز برای صورت گرد
انواع خدمات زیبایی پوست در کلینیک پوست مو
هزینه پروتز چانه ۱۴۰۲
کانتورینگ صورت با تزریق چربی
سفید کننده واژن
لیفت لب روسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران ارومیه کلینیک زیبایی ارومیه
  • 09120043630-04491010780
  • info@clinicorumieh.ir