خونریزی بعد از کاشت مو

خونریزی بعد از کاشت مو

خونریزی بعد از کاشت مو :

ریزش موها در خانمها و آقایان تاثیر مستقیمی بر روی سلامت روانی آنان گذاشته و اعتماد به نفس آنان را هدف قرار می‌دهد برای درمان ریزش مو پزشکان کاشت مو را پیشنهاد می‌دهند. بسیاری از افراد در نواحی کاشت و همچنین بانک موی خود دچار خونریزی بعد از کاشت مو می شوند خونریزی در این نواحی کاملاً طبیعی بوده و بخشی از روند بهبودی بدن به شمار می رود البته باید در نظر داشته باشیم که خونریزی بعد از کاشت مو به صورت موقتی است و بعد از مدتی متوقف شده و دیگر شاهد خونریزی نخواهید بود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه

کاشت و پیوند موی طبیعی

برای بازیابی موهای از دست رفته کاشت مو به عنوان موثرترین روش به حساب می آید اصطلاح تخصصی کاشت مو پیوند مو نام دارد زیرا در این روش مو از بانک مو در سر فرد یا بانک منتخب موی او برداشته شده و در محل هایی که موها کم پشت شده یا دچار طاسی شده است پیوند زده می شود. کاشت مو کاملا طبیعی و دائمی است همچنین موهای کاشته شده بعد از مدت بهبودی نیازی به مراقبت‌های خاص نداشته و مانند موهای طبیعی می شوند کاشت مو دارای روش های مختلفی است که جراح با توجه به عوامل مختلف مانند میزان تراکم بانک مو و تعداد گرافت های مورد نیاز و همچنین آستانه تحمل درد و موارد دیگر بهترین روش کاشت مو را به شما توصیه خواهد کرد.

البته باید در نظر داشته باشید که کاشت و پیوند موی یک عمل جراحی می باشد همچنین روشهای نوین کاشت مو بسیار کم تهاجمی بوده و در عرض چند ساعت به صورت سرپایی انجام می شود اما همچنان کاشت‌موی یک شیوه جراحی به حساب می آید و یک جراحی معمولاً بدون عوارض جانبی نخواهد بود یکی از عوارض شایع بعد از کاشت مو خونریزی می باشد که به صورت موقتی است و در ادامه به جوانب بیشتری از آن می پردازیم.

 

کاشت مو چگونه انجام میگیرد؟

همانطور که گفته شد با توجه به تراکم مورد نیاز فرد و انتظار و از کاشت مو به علاوه کیفیت فولیکولهای بانک مو و تعداد گراف های مورد نیاز برای ایجاد تراکم مناسب در ناحیه طاس روشهای کاشت مو متنوع و مختلف می باشد. اما اساس کلیه روش کاشت مو به یک صورت می باشد زیرا در ابتدا معاینات لازم و بررسی‌های اولیه به همراه آزمایش های سلامت عمومی برای فرد تجویز شده و بعد از آن بهترین شیوه کاشت مو برای فرد در نظر گرفته می شود سپس پزشک متخصص توصیه هایی در رابطه با قبل کاشت مو به فرد ابراز میدارد و سپس در روز کاشت مو ، پوست سر فرد ابتدا بی حس و ضد عفونی میشود سپس خط رویش مو الگوی کاشت انجام میگیرد.

بعد از مراحل ذکر شده با توجه به شیوه انتخابی پزشک از ابزارهای مختلفی برای استخراج فولیکول مو استفاده میشود که به نقطه برداشت فولیکول بانک مو می گویند بانک مو باید شباهت زیادی با موهای سر داشته و همچنین کیفیت مناسبی را برای کاشت دارا باشند. بعد از استخراج فولیکول نیاز است تا فولیکول ها در تجهیزات مدرن یا مایع سرم نگهداری شوند و این مرحله فولیکول را برای کاشت آماده می کند.

بعد از آماده سازی فولیکول برای کاشت نوبت به کاشت فولیکول در ناحیه طراحی شده می رسد در این هنگام پزشک باید با توجه به حالت طبیعی  و خط رویش موها فولیکول را در عمق مناسبی از پوست سر بگذارد و با توجه به اینکه از چه روشی برای پیوند مو استفاده می شود ممکن است برای کاشت فولیکول از ابزار متفاوتی استفاده شود.

معمولاً کاشت مو در یک جلسه انجام میشود اما با توجه به میزان ناحیه طاس سر و روش انتخاب شده ممکن است فرد نیاز به جلسه دوم کاشت مو داشته باشد که توسط پزشک تعیین می‌شود.

 

خونریزی بعد از کاشت مو

هر زمانی که پوست ما دچار جراحتی می شود به کمک فرآیندی که فیبروز یا که بره بسط نام دارد پوست التیام می یابد در موارد کاشت‌مو و بخصوص کاشت مو به روش میکرو fit محل‌های التیام و زخم ها بسیار کوچک هستند و نمی توان آن را با چشم غیر مسلح مشاهده کرد.

وضعیت زخم ها و بهبودی آن ها ممکن است در هر فرد متفاوت باشد و معمولاً به چندین فاکتور بستگی دارد برای مثال این که توانایی بدن بیمار برای التیام زخمها چقدر میباشد البته باید توجه داشت که تمامی روش های کاشت مو زخم هایی را به جا می‌گذارند و کاشت مو بدون زخم ممکن نیست.

 

چه زمانی خونریزی متوقف می‌شود؟

بسته به اینکه برای پیوند مو از چه روشی استفاده می شود بازه خونریزی متفاوت است به عنوان مثال در روش پیوند واحد فولیکولی یا FUT خونریزی ممکن است تا ۲ هفته به طول انجامد. زیرا در این روش برداشت فولیکول به صورت نواری انجام شده و به همین علت بازه زمانی خونریزی طولانی است همچنین در این مدت خون خشک شده در نواحی بانک و محل پیوند مو به طور طبیعی می ریزد و به مرور زخمها التیام می یابد.

خونریزی جزء مراحل طبیعی بهبودی بدن بوده و جای نگرانی نیست همچنین می توان خونریزی بعد از پیوند مو را به سادگی مدیریت کرد و به حداقل رساند. در این جا متذکر می شویم افرادی که دچار خونریزی های شدید هستند و نتوانستند خونریزی خود را کنترل کنند باید سریعاً با پزشک خود تماس گرفته و او را در جریان امور قرار دهند.

 

تمیز نمودن محل کاشت در صورت خونریزی

افرادی که دچار خونریزی شدید بعد از کاشت مو شدند لازم است تا برای تمیز کردن آن اقدام کنند خونریزی ممکن است در ناحیه کاشت مو یا بانک مو اتفاق بیفتد که برای تمیز کردن آن باید از یک گاز استریل استفاده شود به طوری که آن را روی سر گذاشته و برای ۱۵ دقیقه به میزان بسیار کم فشار دهید و بردارید همچنین باید توجه داشته باشید که این کار باید با ملایمت و دقت بالا انجام شود تا آسیبی به فولیکول های پیوند زده شده نرسیده و سالم بمانند.

نکته دیگری که باید در رابطه با تمیز کردن خون از روی سر خود در نظر داشته باشید آن است که در حین ۱۵ دقیقه به هیچ عنوان نباید گاز را بردارید و نگاه کنید زیرا چک‌کردن گاز استریل می‌تواند به فولیکول های پیوند زده شده آسیب برساند. به همین دلیل لازم است تا در حین ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد از آن میتوانید گاز استریل را از روی سر خود بردارید.

خونریزی بعد از کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه – خونریزی بعد از کاشت مو

نکات لازم برای کاهش خونریزی بعد از کاشت مو

  • دستکاری نکردن زخم

اولین و مهمترین نکته در رابطه با کاهش خونریزی عدم دستکاری و کندن زخم هاست زیرا این کار روند بهبودی را کند می‌کند و حتی موجب کنده شدن فولیکول پیوند زده شده میشود به همین دلیل به هیچ عنوان نباید خون خشک شده یا روی زخم های بهبود یافته را بکنید.

  • عدم مصرف رقیق کننده های خون

لازم است تا چند روز بعد از جراحی هیچ داروی رقیق کننده خون یا غذاهایی که سبب رقیق شدن خون میشود پرهیز کنید داروهای مانند آسپرین یا ایبوپروفن می تواند باعث افزایش ورم و خونریزی بعد از کاشت شود همچنین می‌تواند روند بهبودی را به طور کل مختل کند. بنابراین فقط داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است را با توجه به دستورات او سر موقع و به میزان مورد نیاز مصرف کنید همچنین نباید خودسرانه برای تغییر دوز اقدام کنید.

علاوه بر داروها مصرف برخی از مواد غذایی مانند کافئین ها الکل غذاهای تند سیر و مولتی ویتامین ها سبب رقیق شدن خون میشود و لازم است از مصرف آنها در دوره بهبودی خود پرهیز کنید.

  • بالا نگهداشتن سر

نیاز است تا برای کاهش ورم و خونریزی بعد از کاشت مو تا مدتی به اندازه یک هفته در حالتی نیمه نشسته بخوابید می توانید یک یا دو با لیزر گردن خود قرار داده تا سر شما بالاتر از بدنتان قرار گیرد همچنین از قبل شدن های احتمالی که موجب کشیده شدن سر روی بالش می شود جلوگیری کنید.

  • سر خود را نخارانید

خارش معمولاً به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز بعد از کاشت موها طبیعی بوده اما نباید به هیچ وجه سر خود را بخوانید زیرا خواندن ساعت موجب آسیب و مستقیم به فولیکول پیوند زده شده میشود.

  • پرهیز از ورزش یا فعالین سنگین

تا چند روز بعد از کاشت مو نباید ورزش شدید انجام دهید همچنین بلند کردن وزنه‌های سنگین نیز می‌تواند برای شما مشکلاتی را به همراه داشته باشد زیرا ورزش و فعالیت سنگین موجب تعریق و همچنین فشار به پوست شده و می‌تواند ورم و خونریزی بعد از کاشت مو را بیشتر کند باید توجه داشته باشید که هر چه خونریزی کمتر باشد فرصت التیام یافتن فولیکولهای پیوند زده شده بیشتر می‌شود و روند بهبودی تسریع می یابد.

  • کمپرس سرد

ایجاد ورم بعد از کاشت مو طبیعی است اما می‌توانید به روی محل یک گاز استریل قرار داده و سپس از کمپرس سرد به مدت ۱۰ دقیقه به روی محل استفاده کنید باید توجه داشت که نباید کمپرس سرد یا یخ مستقیماً بر روی محل پیوند قرار گیرد زیرا می تواند اثر منفی زیادی به روی موفقیت کاشت مو داشته باشد.

 

کاندید مناسب کاشت مو

تمامی بانوان و آقایان می توانند کاندید خوبی برای کاشت مو باشند اما لازم است به نکات زیر توجه کافی را داشته باشید اول اینکه برای پیوند مو به قسمت دریافت کننده باید دارای بانک موی مناسبی باشید همچنین باید در بانک به اندازه کافی موی سالم وجود داشته باشد نکته دوم آن است که موهای تان باید توانایی رشد در قسمت نازک شده پوست سر را داشته باشند.

پزشک متخصص با انجام آزمایش های مورد نیاز در ابتدا به سلامت عمومی شما بین می برد و همچنین برای انتخاب روش کاشت مو می تواند تنها پزشک می‌تواند تصمیم گیری کند. در این تصمیم گیری انتظار شما از پیوند مو نیز دخیل بوده ولی نیاز است تا انتظار خود را از کاشت مو به واقعیت نزدیک کنید.

همچنین افرادی که کمتر از ۲۵ سال دارند به دلیل عدم ثبات ریزش مو و ایجاد الگوی مشخص کاندید خوبی برای کاشت مو نیستند مگر اینکه جزو موارد استثنایی قرار گیرند که به صلاحدید پزشک می تواند کاشت مو را انجام دهد همچنین افرادی که در پشت سر یا کنار سر خود موی کافی ندارند نمی‌توانند از کاشت مو استفاده کنم البته لازم به ذکر است که روش های کاشت مو به قدری متنوع می باشد که می توان از موهای بدن نیز برای کاشت مو استفاده کرد اما این موها باید شباهت زیادی به موی سر داشته باشند.

همچنین افرادی که دارای بیماری های التهابی در سر خود هستند یا دچار بیماری‌های خود ایمنی هستند نیز نمی توانند از کاشت مو استفاده کنند زیرا کاشت مو می تواند باعث عود بیماری شده و به همین دلیل نباید نسبت به این عمل اقدام کنند.

 

مزایا و کاربرد کاشت موی طبیعی

نتیجه کاشت مو داشتن ظاهری زیبا با موهای کاملاً طبیعی است. مزیت مهم دیگری که کاشت مو به نسبت سایر روش‌های ترمیم موی سر دارد این است که مراقبت از موی کاشته شده اصلاً کار دشواری نیست. افراد به همان شیوه‌ای که قبلاً موهای سر خود را می‌شسته‌اند، باید موهای کاشته شده را بشویند. در واقع موی کاشته شده به هیچ نوع شامپو، تونیک یا داروی خاصی به منظور مراقبت نیاز ندارد. بنابراین کاشت مو مانند استفاده از کلاه گیس یا سایر روش‌های ترمیمی هیچ دردسری نخواهد داشت.

همچنین تراکم موها و ظاهر طبیعی موها میتواند به روی جوانسازی اقایان و بانوان تاثیر چشمگیری گذاشته و در اعتماد به نفس آنان نیز تاثیر گذار باشد. موهای کاشته شده بعد از گذشت دوران نقاهت مانند سایر موها رشد کرده و هیچ کس نمیتواند متوجه کاشت موی فرد شود.

 

بهترین روش و تکنیک کاشت مو

بهترین روش برای کاشت مو به نیازهای فردی و همچنین توصیه پزشک بستگی دارد؛ اما در حالت کلی، بهترین و جدیدترین روش کاشت مو، روش SUT است؛ در این روش تمام مراحل کاشت مو با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می‌شود و این امر، برداشت مو را تسریع می‌کند. SUT با داشتن حداقل عوارض جانبی و معایب و همچنین میزان درصد بالای موفقیت در سال‌های اخیر، به محبوب­‌ترین روش کاشت مو نزد متقاضیان تبدیل شده است.

همان‌طور که گفته شد، کاشت مو به روش SUT به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک جدیدترین روش کاشت مو محسوب میشود. این روش کمترین میزان عوارض و معایب را نسبت به سایر روش‌ها دارا بوده و درصد موفقیت بالایی در سال‌های اخیر کسب کرده است.

 

مدت زمان جلسه کاشت مو

عمل کاشت مو بسته به تعداد موهای کاشته شده، ممکن است چهار تا هشت ساعت در یک روز و در مواردی دو روز زمان ببرد. اکثر مراجعان در طول جراحی به  هوش بوده و فقط بی ‌حسی در قسمت پوست سر آن‌ها اعمال می‌شود. جراحی با برداشتن موهای سالم توسط متخصص پوست آغاز میشود. برای طبیعی شدن کاشت مو، متخصص پوست می‌تواند به دو صورت عمل کند؛ جراح در روش اول یک نوار از پوست سر را با موهای سالم برش می‌دهد و در روش دوم عمل برداشت مو را روی هر تار مو به صورت جداگانه انجام می‌دهد. زمان روش دوم طولانی‌تر است؛ در عوض از ایجاد زخم‌های نواری روی پوست سر جلوگیری میکند.

قبل از انجام پیوند، متخصصین موهای برداشته شده و جراح پوست سر را برای عمل پیوند، آماده میکنند. پس از پیوند کامل موها، پوست سر بانداژ شده و دستورالعمل‌های مراقبت در منزل به شما داده می‌شود.

 

دوره نقاهت پیوند مو

بسته به این‌که پزشک عمل FUE را انجام داده باشد یا FUT، دوره نقاهت پس از انجام این کار متفاوت خواهد بود. اما این زمان بین چند ساعت تا چند روز به طول می‌انجامد. برخی از روش های کاشت مو نیز به دلیل فرایند قدیمی و یا میزان تراکم بالایی که فرد به آن نیاز داشته دوران نقاهت بلند مدتی را به اندازه ۶ تا ۱۲ ماه تجره میکنند ، اما در مقایسه با نتیجه شگفت انگیزی که کاشت مو برای افراد متقاضی دارد، دوره نقاهت موجب نگرانی آنها نمیشود.

در دوره نقاهت باید توجه داشته باشید که مراقبت های گفته شده باید به دقت و با ملایمت انجام شود زیرا مراقبت های بعد از کاشت تاثیر مستقیمی به روی نتیجه نهایی دارند و در صورت رعایت آنها حتی خونریزی کمتری را تجربه میکنید.

 

مراقبت های قبل از کاشت مو

  • به عنوان اولین مراقبت توصیه می‌کنیم که در تمامی جلسات معاینات پزشکی خود شرکت نمایید و درباره انتظارات خود یا هرگونه بیماری یا داروی خاصی که مصرف می‌کنید با پزشکتان مشورت نمایید.
  • پزشک با بررسی پرونده سلامت شما ممکن است تشخیص دهد که نیاز به آزمایش هایی باشد بنابراین می توان انجام آزمایش های مورد نیاز را در زمره مراقبت های قبل از کاهش قرار داد
  • همچنین باید به مدت دو هفته هیچ گونه داروی رقیق کننده خون را مصرف نکنید داروهای رقیق کننده خون و مواد غذایی روی خواننده خون شامل قرص های ایبوپروفن و آسپرین می باشد
  • همچنین به مدت یک ماه نباید هیچگونه دخانیات و الکل ایرا مصرف نمایید
  • همچنین برای بروز مشکل در حین پیوند مو بهتر است در برخی از روش ها موهای خود را به میزان خیلی زیاد کوتاه کنید
  • در روز کاشت مو اسحما کنید و با پوست سر تمیز به کلینیک مراجعه کنید

 

مراقبت های بعد از کاشت مو

  • مراقبت های کاشت مو به این دلیل حائز اهمیت است که سبب می شود تا در نتیجه نهایی خود را نشان دهد و سبب شود تا زخم ها سریع تر ترمیم شده و حتی دوره نقاهت نیز بسیار کوتاه در گردد همچنین برای بروز از عوارض جدی می تواند جلوگیری کند .
  • بعد از انجام کاشت مو داروهای تجویز شده توسط پزشک را در سر موعد و به میزان لازم و تجویز شده مصرف کنید
  • همچنین بهتر است رژیم غذایی سالمی در پیش بگیرید رژیم غذایی باید حاوی مواد مغذی مورد نیاز مو باشد.
  • بهتر است تا ۴۸ ساعت به حمام نروید و به مدت چند هفته در مقابل آب با فشار بالا و حرارت زیاد قرار نگیرید
  • همینطور برای چند ماه بهتر است از استخر و جکوزی صرفنظر کنید
  • بهتر است در محیط های گرم قرار نگرفته و همچنین در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.
  • ممکن است پزشک بنا به صلاحدید شوینده متناسب با جنس موهایتان را تجویز کند که لازم است برای شستشوی موها از آن شوینده استفاده نمایید
  • در هنگام استراحت و خواب باید سر شما از بدنتان بالاتر قرار گیرد و در درجه ۴۵ درجه از زمین فاصله داشته باشد.

معایب و عوارض جانبی

به عنوان اولین نکته به شما توصیه میکنیم پزشک توانا و خوشنام را برای کاشت مو انتخاب کنید، زیرا کاشت مو فرآیندی حساس است که باید توسط تکنسین های متخصص انجام گیرد و همچنین مراقبت های ذکر شده باید مو به مو توسط فرد متقاضی کاشت مو انجام شود ، به طور کلی کاشت مو میتواند عارضه های خفیف مانند خونریزی را به همراه داشته باشد اما انجام کاشت مو بدست افراد بی تجربه و یا عدم رعایت مراقبت های ذکر شده میتواند عوارض زیر را به طور جدی بدنبال داشته باشد.

  • عفونت های شدید
  •  تورم زیاد و طولانی مدت پوست سر
  •  کبودی در اطراف چشم ها
  • پوسته پوسته شدن ناحیه بانک موی یا ناحیه دریافت کننده
  • بی حسی در نواحی تحت درمان
  • خارش زیاد
  • التهاب وسیع و شدید
  •  ریزش ناگهانی مو های پیوند زده شده

قیمت و هزینه کاشت موی طبیعی

کاشت مو تنها روش درمان موهای ریخته شده می باشد. از آنجایی که بیمه هزینه عمل های زیبایی را تقبل نمیکند؛ هزینه نهایی عمل کاشت مو از موارد متعددی تبعیت میکند. به عنوان اولین گام لازم است ذکر کنیم که هزینه های گزاف برای انجام کاشت مو یا بلعکس، هزینه های ارزان برای کاشت مو نبای معیار انتخاب شما باشد ، بلکه در ابتدا نتایج هر کلینیک یا پزشک جراح را بررسی نمایید و سپس اقدام کنید.

البته هزینه نهایی ممکن است وابسته به شیوه انتخابی شما، میزان وسعت ناحیه طاس سر، دستمزد پزشک، هزینه بیمارستان یا کلینیک و داروهای تجویزی باشد که ممکن است این هزینه ها با توجه به ناحیه سکونت شما تغییراتی به همراه داشته باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه

نتیجه گیری

در ابتدا به این نکته اشاره میکنیم که نتیجه گیری و ایجاد شکل نهایی موها با توجه به روش و بانک موی فرد ممکن است تفاوت داشته باشد. اکثر متقاضیان کاشت مو که پیوند مو را انجام داده اند ظرف مدت ۶ تا ۹ ماه نتیجه کاشت موی سر خود را خواهند دید. در برخی از مواقع ممکن است افراد پس از ۱۲ ماه شاهد نتیجه کاشت موی خود باشند. اما این نکته را باید بدانید که موهای کاشته شده بین ۲ تا ۸ هفته پس از جراحی، می‌ریزند. این یک رویداد کاملاً طبیعی است. همچنین در ماه سوم پس از کاشت، موهای کاشته شده از نظر ضخامت بسیار نازک و از نظر مقاومت بسیار شکننده و ضعیف هستند. این هم یک مسئله طبیعی است.

از مزیت های دیگر کاشت مو میتوان به این نکته اشاره کرد که موها بعد از مدتی خود را با شرایط سر تطبیق میدهند و رشد میکنند ، مدت زمان گفته شده برای نتیجه گیری کامل سبب میشود تا فولیکول خود را با شرایط جدید وفق دهد.

معرفی کلینیک منتخب برای کاشت مو

یک کلینیک معتبر دارای سابقه طولانی مدت همکاری با پزشکان توانا و خوشنام باشد ، تا بتواند خدمات کاشت مو را به طور رضایت بخشی برای مراجعه کننده خود ایجاد کند. کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه از جمله مراکزی است که پزشکان آن به تکنیک ها و روش های کاشت مو تسلط کافی داشته و همچنین در راستای جدیدترین تکنیک های کاشت مو ، از بروزترین و مدرن ترین تجهیزات جهت استخراج ، نگهداری و پیوند مو استفاده میکنند.

افرادی که برای کاشت مو به کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه مراجعه نموده اند ، کاشت مو را به طور شگفت انگیزی تجربه کرده اند و نمونه های این مراجعین در شبکه های اجتماعی کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه موجود میباشد. همچنین کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه در کنار خدمات کاشت مو ، سایر روش های جوانسازی و زیبایی را دارا میباشد تا جذابیت را به افراد زیباجو هدیه دهد.

برای ارتباط با واحد مشاورین کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه میتواند از طریق شماره زیر اقدام نمایید و از مشاوره رایگانی که کارشناسان برای شما در نظر گرفته اند استفاده نمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

کاشت مو در جای زخم و بخیه با چه روشی امکان پذیر است؟

کاشت مو به روش BHT چیست؟ هزینه ، مراحل و مراقبتها

آشنایی با جدیدترین و مدرن ترین روش های کاشت مو در ایران

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

44910107800

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 6 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicorumieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicorumieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicorumieh.ir/3eb8

لینک آپارات: https://aparat.com/v/WuEGo

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/XSIBifqi

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtube.com/shorts/56dMfCENzaI

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مدل ابرو فیبروز برای صورت گرد
انواع خدمات زیبایی پوست در کلینیک پوست مو
هزینه پروتز چانه ۱۴۰۲
کانتورینگ صورت با تزریق چربی
سفید کننده واژن
لیفت لب روسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران ارومیه کلینیک زیبایی ارومیه
  • 09120043630-04491010780
  • info@clinicorumieh.ir