ساکشن غبغب در ارومیه

ساکشن غبغب در ارومیه

ساکشن غبغب در ارومیه

انجام روش درمانی ساکشن غبغب یکی از شیوه های کانتورینگ در قسمت چانه و گردن محسوب می‌شود. روش درمانی لیپوساکشن شامل تخریب سلول های چربی قسمت غبغب و استخراج کامل آن ها به صورت موضعی می‌باشد. این کار کمک شایانی می کند تا چانه افراد برجسته تر شده و زاویه سازی صورت متناسب تر و بهتر به نظر برسد.

روش درمانی عمل لیپوساکشن غبغب کمک فراوانی می کند تا ضمن رفع نمودن چربی های اضافی، چین و چروک و پیری های موجود در این قسمت نیز حذف شوند. در نتیجه و پایان ظاهر اشخاص جوان تر و زیبا تر و جذاب تر به نظر می رسد. در این مطلب می خواهیم بدانیم ساکشن غبغب چیست و طریقه انجام آن چگونه می‌باشد. همچنین، به مواردی نظیر هزینه ساکشن غبغب و گردن و مزایای انجام آن نیز اشاره خواهیم کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه

ساکشن غبغب چیست؟

روش درمانی ساکشن غبغب یا لیپوساکشن گردن، یک عمل زیبایی و جوانسازی صورت می‌باشد که با استفاده از دستگاه های جدید و پیشرفته امروزی صورت می‌گیرد. این نوع عمل جراحی بسیار امن و غیرتهاجمی و کاربردی بوده و توسط پزشک متخصص زیبایی و یا جراح پلاستیک انجام می گیرد.

به طور کلی، اثرات و نتایج بالا رفتن سن و بروز چین و چروک و پیری ها عمدتا از قسمت گردن و غبغب نمایان می شوند. این موضوع برای اشخاصی که اضافه وزن بسیار بیشتری دارند، نیز محسوس تر خواهد بود. از این رو، امکان دارد بتوان با کم شدن حجم چربی های موجود در قسمت غبغب و گردن (به صورت موضعی)، به جوانسازی و زیباسازی چهره افراد کمک نمود. لیپوساکشن غبغب و گردن کارآمد ترین شیوه برای از بین بردن موضعی چربی های این قسمت خواهد بود.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید شکل ظاهری صورت خود را با ساکشن غبغب تغییر دهید، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

لیپوساکشن غبغب چگونه انجام می شود؟

روش درمانی ساکشن غبغب یا گردن نوعی عمل جراحی زیبایی می‌باشد که در بازه زمانی کم می تواند نتایج و عملکرد رضایت بخشی برای افراد بیمار به دنبال داشته باشد. حتما می دانید که چربی های موجود در زیر چانه یا همان غبغب را با گرفتن رژیم و یا انجام تمرینات ورزشی نمی توان برطرف نمود.

در حقیقت، این نوع شیوه های کم کردن وزن هیچ گونه تغییری بر روی غبغب و گردن نخواهند داشت. اما با انجام عمل لیفت و لیپوساکشن غبغب و گردن، علاوه بر حذف چربی های این قسمت، پوست آن نیز کشیده و به طور کامل اصلاح می گردد. در ادامه به جزئیات روش درمانی عمل لیپوساکشن غبغب و گردن می پردازیم.

ساکشن غبغب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه – ساکشن غبغب

علت مفید بودن انجام عمل لیپوساکشن غبغب چیست؟

امکان دارد این پرسش برایتان به وجود آید که ضرورت انجام روش درمانی عمل ساکشن غبغب چه می‌باشد و چه تاثیری بر زیبایی اشخاص خواهد داشت. بهتر است به این نکته دقت کنيد که مشخص شدن زاویه فک و کشیدگی پوست آن به اندازه کافی، یکی از جنبه های زیبایی صورت افراد به شمار می رود. به طوری که این ویژگی به آسانی می تواند چهره شخص را جوان تر و جذاب تر نشان دهد.

با افزایش سن و انباشته شدن چربی در زیر چانه، اثرات پیری و چین و چروک بیشتری پیدا می کند. در حقیقت، وجود خطوط ضعیف و افتاده و شل شده در گردن، بر پیرتر نشان دادن ظاهر اشخاص تأثیر بسزایی خواهد داشت. پوست های اضافی صورت، شل و افتاده نیز زیبایی ظاهر فک و صورت را تحت تأثیر قرار می دهد. در چنین شرایطی، روش درمانی ساکشن غبغب روشی عالی برای جوان تر و باریک تر کردن گردن خواهد بود.

در دوران میانسالی، پوست اشخاص قسمت زیادی از لطافت و کشسانی خود را نیز از دست می دهد. با بالا رفتن سن حتی پوست گردن نیز نظیر پوست صورت، دچار لک و افتادگی و شل شدگی خواهد شد. این موضوع تا حد بسیار زیادی به سستی عضلات این قسمت مربوط می شود. به نظر می رسد انجام عمل های زیبایی لیفت و لیپوساکشن گردن، به اصلاح نواقص گردن کمک شایانی کند. این شیوه های عمل جراحی با از بین بردن چربی های اضافه در قسمت غبغب و گردن، ظاهر زیبا و جوانی را برای شخص به ارمغان می آورد.

نوع بیهوشی در ساکشن غبغب چیست؟

برای انجام عمل جراحی زیبایی غبغب و گردن، شیوه های گوناگونی وجود دارد. بهترین شیوه برطرف نمودن چربی های این قسمت را پزشک متخصص بر اساس میزان چربی و شرایط فرد بیمار مشخص خواهد کرد. برای مثال، یک پزشک متخصص، حرفه ای و باتجربه می تواند مشخص کند که انجام روش درمانی لیپوساکشن غبغب یا لیفت گردن با بیهوشی عمومی برای فرد بیمار شیوه مناسبی خواهد بود یا خیر. معمولا اشخاصی که نمی توانند عمل جراحی با بیهوشی عمومی را تحمل کنند، باید از شیوه های جراحی با بی حسی موضعی استفاده نمایند.

نحوه انجام ساکشن غبغب

برای انجام روش درمانی عمل لیپوساکشن، سلول های چربی اضافی موجود در قسمت غبغب، زیر چانه و گردن باید تخریب گردند. به همین منظور، پزشک متخصص با ایجاد یک یا چند برش ریز، ابزاری به نام کانولا را به قسمت مورد نظر وارد می کند. کانولا ضخامتی در حدود ۲ میلی متر دارد. در دستگاه لیپوساکشن، علاوه بر یک کانولای ریز، یک پمپ خلا نیز در نظر گرفته شده است. این پمپ کمک زیادی می کند تا چربی های تخریب شده همراه با محلول تزریقی، از قسمت برش خارج گردند.

ساکشن غبغب برای چه کسانی مناسب است؟

شیوه درمانی لیپوساکشن بدون عمل جراحی (با دستگاه) برای اشخاصی مناسب می‌باشد که پوست آن ها خاصیت ارتجاعی خود را حفظ کرده باشد. این گونه اشخاص پوست جوان و جذاب تری دارند و هدف آن ها از لیپوساکشن غبغب تنها حذف چربی های انباشته شده زیر پوست است.

در حقیقت، دغدغه این اشخاص مواردی نظیر سستی، شلی افتادگی و چین و چروک پوست نخواهد بود. میزان خاصیت کشسانی پوست افراد و مقاومت آن را پزشک متخصص در حین معاینه تشخیص می دهد. پزشک متخصص می تواند بر اساس همین بررسی و ارزیابی ها و انجام سایر معاینات، مشخص کند که کدام یک از شیوه های عمل جراحی ساکشن غبغب و گردن برای شخص مناسب تر خواهد بود.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب ساکشن غبغب به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

مزایای عمل لیپوساکشن غبغب چیست؟

عمل ساکشن غبغب نسبت به شیوه های دیگر، مزایا و کاربردی دارد که برخی از مهم ترین آن ها عبارت اند از:

▪︎چربی های انباشته شده از عمل را می توان برای زیبا تر کردن صورت با شیوه هایی نظیر حذف چین و چروک یا حجیم و بزرگ کردن لب ها استفاده نمود.

▪︎در مدت زمان کم، چربی های اضافی موجود در قسمت گردن از بین می روند.

▪︎بدون نیاز به عمل جراحی بسیار سنگین، این عمل به صورت سرپایی و بسیار ساده انجام می گیرد.

▪︎دوره ریکاوری و نقاهت عمل ساکشن غبغب، بسیار کوتاه می‌باشد.

▪︎انجام عمل لیپوساکشن غبغب بدون بیهوشی موضعی و عمومی و درد و ناراحتی خواهد بود.

▪︎ساکشن غبغب منجر به افزایش اعتماد بنفس اشخاص خواهد شد.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار ساکشن غبغب در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه زیر نظر دکتر متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض انجام ساکشن غبغب

انجام هر گونه عمل جراحی زیبایی، می تواند عوارض و خطراتی را به همراه داشته باشد. این اختلالات عمدتا به علت وارد شدن ابزار های خارجی در زیر پوست افراد رخ می دهند. پزشک جراح موظف می‌باشد قبل از عمل، اطلاعات کافی و مورد نیاز را راجع به عوارض و خطرات جانبی احتمالی عمل ساکشن غبغب و لیفت گردن، در اختیار فرد بیمار قرار دهد. در این صورت، فرد بیمار می تواند آگاهانه و با دید بازتری برای انجام روش درمانی لیپوساکشن غبغب اقدام نماید. اگر می خواهید بدانید که عوارض جانبی پس از عمل لیپوساکشن غبغب چیست، به موارد زیر توجه کنید:

▪︎کبودی

▪︎تورم

▪︎تغییرات رنگدانه های پوستی

▪︎عدم تقارن ویژگی های صورت

▪︎خونریزی

▪︎عوارض جانبی ناشی از بیهوشی

▪︎کم شدن حساسیت پوست صورت و خواب رفتگی (سوزن سوزن شدن)

▪︎عفونت و تب (در موارد نادر)

▪︎درد و احساس مور مور شدن در ناحیه مورد نظر

▪︎آسیب عصبی

▪︎اسکار و جای زخم

شما می توانید ساکشن غبغب را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

ساکشن غبغب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه – ساکشن غبغب

دوره نقاهت ساکشن غبغب

مدت زمان بهبودی و ریکاوری پس از انجام عمل زیبایی غبغب به شیوه انجام روش درمانی ساکشن غبغب و لیفت گردن بستگی دارد. به طور معمول بعد از عمل ساکشن چند روز تا یک هفته زمان نیاز است تا بتوانید به محل کار خود بازگشته و روال روزمره زندگی خود را از سر بگیرید.

انجام ورزش های ملایمی نظیر پیاده روی و همچنین، داشتن رژیم غذایی سالم و سرشار از میوه و سبزیجات می تواند به روند بهبودی افراد بعد از عمل کوچک کردن غبغب، کمک فراوانی کند. به طور خاص، سبزیجاتی نظیر سیب زمینی شیرین که بتاکاروتن بسیار زیادی دارند، می توانند روند بهبود اشخاص را تسریع نمایند.

اکثر پزشکان متخصص به شما توصیه می کنند که از انجام کار های بسیار سنگین اجتناب ورزید و به مدت ۲ ماه از انجام فعالیت های ورزشی پرتحرک پرهیز کنید.

مراقبت های پس از جراحی

برای انجام این عمل جراحی پزشک متخصص از شیوه های بی حسی موضعی بهره می گیرند، و فرد بیمار پس از پایان عمل جراحی می تواند به فعالیت های عادی روزمره خود بپردازد، ولی بهتر است تا دو سه روز پس از عمل جراحی لیپوساکشن استراحت کافی و مورد نیاز داشته باشد.

▪︎استفاده از کمپرس یخ در قسمت جراحی شده

▪︎استفاده از گن تجویز شده توسط پزشک متخصص به مدت 1 الی 3 هفته

▪︎ورزش های مداوم برای پیشگیری از بروز دوباره چربی در ناحیه گردن

▪︎پرهیز از ورزش های سنگین

▪︎پرهیز از حمام رفتن به مدت 2 روز بعد از جراحی

▪︎اگر تورم و کبودی مدت زمان بسیار زیادی باقی ماند و از بین نرفت به پزشک متخصص مراجعه کنید.

هزینه انجام لیپوساکشن غبغب

لیپوساکشن غبغب و لیفت گردن را می توان دو عمل جداگانه دانست که می توانند به صورت همزمان نیز انجام شوند. با این حال، بسیاری از اشخاص می توانند تنها با انجام عمل ساکشن غبغب به هدف خود برسند. هزینه عمل لیپوساکشن غبغب به عوامل زیر بستگی خواهد داشت:

▪︎میزان چربی جمع شده

▪︎دستمزد پزشک متخصص

▪︎انجام چند جراحی به صورت همزمان

▪︎انجام آزمایش های پیش از جراحی

▪︎هزینه های مرتبط با کلینیک

▪︎دستمزد متخصص بیهوشی در صورت انجام عمل جراحی با بیهوشی عمومی

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید، با آنها گفت‌ و گو داشته باشید، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید. مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

لیپوساکشن غبغب تکنیکی پیچیده می باشد که لازم است پزشک متخصص مورد نظر دارای دانش و مهارت بالایی در انجام این جراحی باشد تا بتواند صحیح ترین شیوه را در ایجاد برش ها و تخلیه چربی در ناحیه غبغب استفاده نماید. بنابراین توصیه می گردد در انتخاب پزشک متخصص دقت کامل را داشته باشد. شما می توانید از چربی خارج شده در ناحیه لب و گونه استفاده کنید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش ساکشن غبغب خود را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicorumieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

صفحه اصلی

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات

https://aparat.com/v/ImdNG

نماشا

https://www.namasha.com/v/sx1YLFRw

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مدل ابرو فیبروز برای صورت گرد
انواع خدمات زیبایی پوست در کلینیک پوست مو
هزینه پروتز چانه ۱۴۰۲
کانتورینگ صورت با تزریق چربی
سفید کننده واژن
لیفت لب روسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران ارومیه کلینیک زیبایی ارومیه
  • 09120043630-04491010780
  • info@clinicorumieh.ir