عمل جوانسازی صورت توسط بهترین پزشک زیبایی

عمل جوانسازی صورت توسط بهترین پزشک زیبایی

عمل جوانسازی صورت توسط بهترین پزشک زیبایی

دلایل متعددی باعث میشود تا جوانی و شادابی صورت از بین برود به عنوان مثال افزایش سن با از بین رفتن و تحلیل کلاژن موجود در بافت پوست همراه است. هنگامی که کلاژن موجود در بافت پوست کاهش پیدا میکند شاهد افتادگی و شل شدن پوست خواهیم بود. افتادگی و شل شدن پوست با از دست رفتن اعتماد به نفس همراه خواهد بود. بنابراین افراد زیاد میخواهند زیبایی صورت خود را بازگرداند. بازگرداندن جوانی و شادابی به پوست از طریق راه های متعددی همراه خواهد بود. یکی از این راه ها عمل جوانسازی صورت توسط بهترین بهترین پزشک زیبایی خواهد بود. در این مقاله به تمامی جوانب عمل جراحی جوانسازی خواهیم پرداخت.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه

جوانسازی پوست صورت

قبل از ان که بخواهیم به راه های متعدد برای جوانسازی پوست بپردازیم در ابتدا باید با دلایل اصلی از دست رفتن زیبایی صورت بحث کنیم تا بتوانید با جلوگیری از انها  در حفظ نتایج جوانسازی بکوشیم. همچنین اگر شیوه درستی را برای مراقبت پوست و سبک زندگی اقدام کنید نشانه های پیری پوست به زودی به سراغ شما نخواهند آمد. پیری در پوست باعث میشود سن شما بالاتر نشان داده شده و علاوه بر ان خستگی در چهره شما باقی بماند. علائم واضح پیری پوست لکه ها، خطوط، چین و چروک ها و .. می باشد. علت چروک شدن پوست، مکانیسم های دفاعی طبیعی پوست و همچنین کند شدن بازسازی، گردش، فعالیت و بهبود سلول های پوست ظاهر می شوند. اگر نمیخواهید پوست شما این علائم را تجربه کند لازم است باید با علل بوجود آمدن آشنا باشید و همچنین راه های درمانی و مکمل را در پیش بگیرید.

 

علل پدید آمدن نشانه های پیری

عوامل اصلی ایجاد چین و چروک های پوستی شامل روند طبیعی پیری، قرار گرفتن در معرض آفتاب و از بین رفتن بافت چربی بین پوست و عضله می باشد. از دیگر عواملی که در پیری پوست نقش دارند می توان به استرس، گرانش زمین، حرکات روزانه صورت، چاقی و حتی وضعیت خواب اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که برخی از افراد در سنین پایین مانند دهه 20 زندگی خود پیری را تجربه میکنند. این موضوع به دلیل عادات ناسالم در سبک زندگی، آسیب های محیطی و قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش به طور مداوم باعث به خطر افتادن ساختار پوست می شود. دفاع سلولی پوست در برابر رادیکال های آزاد ضعیف می شود و توانایی طبیعی آن در مقابله با آسیب های پوستی کاهش می یابد. بنابراین افرادی که در این سن قرار دارند باید به طور منظم از ضد آفتاب ، آبرسان و مرطوب کننده مناسب با پوستشان استفاده کنند.

 

جلوگیری از پیری پوست در جوانی

  • رژیم غذایی مفید

برای اینکه از پیری پوست خود جلوگیری کنیم در ابتدا باید یک رژیم غذایی خوب داشته باشیم. یک رژیم غذایی با داشتن منابع کافی آنتی اکسیدان و پروتئین برای پوست مناسب است. از جمله این خوراکی‌های مفید می‌توان به مانند هویج، زردآلو و بقیه میوه‌ها و سبزیجات زرد رنگ و نارنجی رنگ، بلوبری، سبزیجات سبز برگ، فلفل دلمه، گوجه فرنگی، لوبیا و بقیه حبوبات، ماهی به ویژه سالمون و آجیل اشاره کرد. در عین حال باید بدانید که بعضی غذاها مضر بوده و باید از مصرف آنها اجتناب کنید. رژیم غذایی سرشار از چربی و کربوهیدرات روند پیری پوست را تسریع می‌کند.

  • ترک مصرف سیگار و قلیان

شاید این مورد یک جمله کلیشه ای باشد اما هرگز نباید آسیب ها مضرات دخانیات به بدن و الخصوص پوست را نادیده گرفت. زیرا استعمال دخانیات فرآیند پیری پوست را تسریع می‌کند، خاصیت ارتجاعی پوست را کاهش می‌دهد و باعث تیره و بدرنگ شدن پوست می‌شود. وقتی سیگار را ترک می‌کنید، مواد شیمیایی و نیکوتین موجود در سیگار دیگر به پوست نمی‌رسد و در نتیجه پوست ظاهر بهتری پیدا می‌کند. برای ترک سیگار و دخانیات راه های متعددی وجود دارد.

  • استفاده از محصولات مراقبت پوستی

در گذشته هیچ محصول مراقبتی برای پوست به طور تخصصی وجود نداشت و این موضوع سبب میشد تا افراد زودتر پیری پوست را تجربه کنند اما امروزه به لطف پیشرفت علم شاهد تنوع محصولات مراقبت پوستی از جمله مرطوب کننده، آبرسان ها ، ضد افتاب ، اسکراب ، لایه بردار و ترمیم کننده هستیم که هرکدام با یک هدف برای نوعی از پوست ها تولید و عرضه شده اند. در ابتدا با یک متخصص پوست مشورت کنید و سپس محصول متناسب با پوستتان را خریداری کنید.

  • روتین مراقبتی داشته باشید

استفاده منظم از محصولات مراقبت پوستی باعث میشود تا میزان رطوبت پوست کاهش نیابد. هنگامی که پوست به میزان لازم هیدراته باشد شفافیت و انعطاف بیشتری پیدا میکند. همچنین محصولاتی مانند ضد آفتاب میتواند از رادیکالهای آزاد اشعه ماورای بنفش خورشید جلوگیری کند و نشانه های پیری را به تعویق بیندازد. همچنین در صورتی که پوست خشکی داشته باشید به مراقبت بیشتری نیاز دارید. همچنین در صورت داشتن پوست چرب نباید موادی مصرف کنید که پوست شما را چرب تر میکند. زیرا در صورتی چربی بیشتر امکان جوش زدن بالا میرود. بهتر است در ابتدا با یک متخصص در این باره مشورت کنید.

  • به طور منظم لایه برداری کنید

پوست ما دارای سلول هایی است که بعد از مدتی فعالیت می میرند و جای خود را به سلول های تازه میدهند. اما این سلول های مرده باید از بدن دفع شوند. بدن ما خود به خود این کار را از طریق پوست انجام میدهد. اما در صورتی که از لایه بردارها برای حذف سلول های مرده استفاده کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت و همچنین با این کار از بروز چین چروک در سنین جوانی نیز جلوگیری میکنید. لایه برداری ها به صورت فیزیکی و شیمیایی موجود است. از لایه بردارها در خانه نیز میتوانید استفاده کنید ولی به طور کلی انجام آن در کلینیک تاثیر بیشتری دارد.

  • خواب و استراحت کافی

بدن در هنگام خواب فرصت ریکاوری پیدا میکند. همچنین پوست نیز به ترمیم خود می پردازد. اما در صورتی که آرایش داشته باشید یا آلودگی به روی پوست شما باشد این کار امکان پذیر نیست . بنابراین قبل از خواب صورت خود را بشویید یا از تونر های مناسب استفاده نمایید.

 

عمل جوانسازی صورت

در صورتی که به صورت نشانه های پیری خود را  نشان دهند زمان آن است که با یک متخصص پوست و زیبایی در این باره مشورت کنید. در این زمان متخصص با معاینه پوست شما تشخیص میدهد آیا جراحی نیاز است یا با شیوه های غیر تهاجمی کلینیکی مانند هایفوتراپی و مزوتراپی ، لیفتینگ با نخ و … بهتر میتوان جوانسازی را انجام داد. در صورتی که هنوز چین و چروک در حد خفیف یا متوسط باشد راه های کلینیکی میتواند تاثیر داشته باشد اما هنگامی که این موارد شدید باشد تنها راه جراحی است. در ادامه به صورت جزیی تر به عمل لیفت و کشیدن پوست صورت می پردازیم.

 

جراحی لیفتینگ چیست و چگونه انجام میگیرد؟

به طور کلی جراحی به منظور جوانسازی پوست برای سفت کردن و کشیدن پوست صورت گردن پیشانی گونه انجام میشود. این جراحی در اتاق عمل و به صورت تخصصی انجام می گیرد. دلیل اینکه خیلی از افراد علاقمند هستند تا جراحی جوانسازی را انجام دهند آن است که نتایج ناشی از جراحی لیفت صورت طولانی و مطلوب تر خواهد بود و تنها در یک جلسه انجام می گیرد. لیفت صورت روشی نسبتا تهاجمی بوده که با ایجاد برش هایی اند که در نواحی کناری پوست صورت و کشیدن عضلات یا پوست در ناحیه مورد نظر انجام میشود. در این روش هیچ نگرانی بابت باقی ماندن جای اسکار و زخم وجود ندارد .زیرا برش های مورد نیاز در نواحی نزدیک به رویش موها یا پشت گوش قرار می گیرد و همین موضوع باعث شده تا جای بخیه ها مشخص نباشد و بعد از انجام عمل به ندرت کسی متوجه انجام این عمل در صورت شما شود.

 

مزایای جراحی لیفتینگ پوست صورت

مهمترین مزیتی که عمل لیفتینگ پوست صورت و همراه دارد جوانی و شادابی دوباره پوست صورت شماست. تصور اینکه می توانید در آیینه باردیگر صورت خود را شاداب و جوان ببینید قطعا حس خوشایندی به همراه دارد. همچنین در صورتی که نزد یک پزشک متخصص لیفت این را انجام دهید نتایج آن تا سال ها ماندگار خواهد بود. همچنین نتایجی که ایجاد می کند شگفت انگیز و جذاب است. جراحی جوانسازی صورت توسط بهترین پزشک زیبایی در کلینیک ما انجام می گیرد که توانایی و تجربه کافی برای انجام هرچه بهتر این عمل دارا هستند. همچنین افرادی که دارای افتادگی های شدید در صورت خود هستند می توانند از این روش استفاده کنند و برای این افراد لیفتینگ صورت نوعی معجزه با نتایج چشمگیر و دائمی خواهد بود.

افرادی که با این روش پوست صورت خود را لیفت می کنند اعتماد به نفس بیشتری به نسبت افراد هم سن خود پیدا میکنند. این خودباوری و اعتماد به نفس احساسات خوبی را به همراه خواهد داشت که دلیل اصلی جذب افراد به عمل لیفتینگ است. در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود.

 

چرا باید عمل جوانسازی پوست صورت را انجام دهیم؟

با گذر زمان پوست بدن کلاژن سازی را کاهش می دهد این موضوع سبب میشود پوست دچار پیری شده و همچنین چین و چروک های موجود در اطراف چشم و لب ها و افتادگی پلک تحت تاثیر نیروی گرانش زمین افتاده و شل شود. همچنین با کاهش حالت ارتجاعی پوست خصوصاً در نواحی صورت چهره خسته ناراحت پیر و بدون جذابیت نشان داده میشود. در چنین شرایطی افراد به دنبال راهکارهای می گردند تا روحیه ضعیف پوست افتاده و حتی افسردگی خود را درمان کنم بدیهی است که در چنین شرایطی جراحی لیفت صورت یک گزینه مناسب به شمار می رود. اگر نیاز دارید با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید میتوانید از شماره های انتهای متن برای دریافت مشاوره رایگان از کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه اقدام کنید.

 

کاندیدای مناسب برای لیفتینگ صورت

افرادی که میتوانند لیفتینگ صورت را انجام دهند به طور کلی افراد هستند که قابلیت ارتجاعی و خاصیت الاستیسیته پوست خود را از دست داده‌اند و عضلات صورت و گردن آنها دچار افتادگی شده است. همچنین افرادی که چروک های بسیار عمیق در کنار بینی و گوشه های دهان خود دارند نیز می توانند از این روش بهره مند گردند علاوه بر آن افرادی که چین و چروک های در قسمت گردن و صورت خود دارند کاندیدای مناسبی برای عمل لیفتینگ محسوب می شوند. البته پزشک متخصص در جلسه مشاوره تعیین می کند که آیا شما کاندید مناسبی برای انجام عمل هستید و سلامت عمومی برخوردار هستید یا باید از سایر روشهای موجود برای لیفتینگ بهره مند گردید. همچنین پزشک متخصص در جلسه مشاوره ناحیه که باید در آن عمل انجام شود را به دقت بررسی و معاینه می کند و نکات مورد نیاز را به شما گوشزد خواهد کرد. اما اگر می خواهید بدانید تا یک کاندید مناسبی برای انجام این عمل هستید یا نه می توانید با کارشناسان کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه در ارتباط بوده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

جوانسازی صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه – کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه – جوانسازی صورت

جلسه عمل چقدر طول میکشد؟

همانطور که گفته شد لیفتینگ عمل دقیق و حساسی است بنابراین زمان مورد نیاز تا حدودی بستگی به تخصص و مهارت متخصص دارد. همچنین میزان افتادگی و شلی بودن پوست نیز در میزان زمان مورد نیاز تاثیر گذار است. به طور کلی عمل لیفتینگ معمولا بین 2 تا 4 ساعت طول می کشد. البته لازم به ذکر است که مدت عمل به ماهیت پوست و میزان لیفت چهره بستگی دارد. گاهی اوقات مراحل دیگر نیز به این عمل اضافه می شوند و زمان کل را طولانی تر می کنند. سایر روش هایی که به همراه لیفتینگ انجام میشوند، روشهایی چون بلفاروپلاستی، بالون پیشانی، لیپوساکشن و لیفتینگ زیر چانه هستند. به طور کلی باید یک روز کامل را برای انجام لیفتینگ صورت در نظر بگیرید. بعد از آن بنا به تشخیص پزشک یا نیاز به بستری است یا میتوانید با همراه خود به خانه بازگشته و استراحت کنید.

 

عوارض لیفت پوست با جراحی

همانطور که از نام این شیوه پیداست با جراحی برش و بخیه همراه خواهد بود این عامل ممکن است برای خیلی از افراد خوشایند نباشد و حتی از انجام عمل های جراحی ترس داشته باشند. علاوه بر آن در صورتی که این عمل توسط یک پزشک کم تجربه انجام شود امکان دارد عوارضی را مشاهده کنید. در صورتی که برای انجام جراحی لیفت صورت و گردن یک جراح پلاستیک زیبایی با تجربه مراجعه کنید و تشخیص نوع پوست شما را با دقت ارزیابی کند و نکات قبل و بعد از عمل توسط شما به خوبی رعایت شود عوارض آن بسیار کمتر خواهد شد. به غیر از آن امکان دارد تورم و کبودی را در هر حال مشاهده کنید همچنین امکان ایجاد هماتوم آسیب عصبی و از دست دادن حالت ارتجاعی پوست وجود دارد به همین دلیل لازم است که در رعایت مراقبت های قبل از عمل به طور جدی دقت داشته باشید همچنین مصرف هرگونه دخانیات را باید حداقل ۴ تا ۶ هفته قبل از جراحی متوقف کنید.

 

مراقبت های بعد از جراحی

پزشک معالج ، داروهایی را جهت کمک به تسکین و التیام درد احتمالی ناشی از عمل و نیز جلوگیری از ایجاد عفونت در محل جراحی تجویز خواهد نمود که باید در ساعت معین و به طور کامل به مصرف برسند.

کبودی و ورم بعد از جراحی لیفت صورت ، همانطور که اشاره شد از عوارض بدیهی این عمل محسوب می گردد ، بنابراین نباید شما را دچار نگرانی و تشویش شوید زیرا به تدریج از بین خواهد رفت.

در روز اول بعد از جراحی ، افراد تنها مجاز به مصرف مواد غذایی نرم و رقیق می باشند و از روز بعد از عمل ؛ خوردن هر نوع ماده غذایی برای آنها بلامانع خواهد بود.

حداکثر تا دو ماه بعد از جراحی لیفت صورت ،انجام هرگونه فعالیت سنگین مانند ورزش و بلند کردن اجسام سنگین ممنوع می باشد.

شستشوی صورت از روز بعد از جراحی لیفت صورت مشروط به عدم استفاده از آب با درجه حرارت بالا ، مجاز است.

از جمله مواردی که می توانند در فرآیند بهبودی و سرعت ترمیم زخم ها و خونرساني پوست به صورت جدي اختلال ایجاد کنند دخانیاتی مانند سیگار و قلیان هستند. بنابراین تا انتهای دوره نقاهت نباید مصرف شود.

 

دوره نقاهت جراحی لیفت صورت

جراحی همواره دارای دوران نقاهت طولانی مدت خواهد بود به طور کلی یک ماه حداقل برای از بین رفتن عوارض جانبی زمان لازم است. بعد از عمل لیفت می تواند به خانه برگردد اما لازم است که سمت هیچ کدام از فعالیت های سنگین و یا ورزش نروید از ماه اول بعد از جراحی می تواند به فعالیت‌های عادی روزانه خود بپردازید اما دو هفته طول می‌کشد تا تورم و کبودی باقی مانده به طور کلی از بین برود همچنین تغییرات حسی پوست حدود یک سال طول می کشد. البته باید به یاد داشته باشید که بعد از گذشت سه هفته تنها خود شما متوجه اثرات جانبی ظریف پس از لیفت صورت است اما دیگران نمی توانند این تغییرات را ببینند. برای انجام جراحی لیفت صورت باید صبور و شکیبا باشید تا بتوانید نتیجه مدنظر خود را کسب کنید. اما افرادی که علاقمند به انجام جراحی لیفت بینی سند می تواند از سایر روش های کلینیکی برای این کار استفاده کنند در این صورت به خواندن این مقاله ادامه دهید.

 

شیوه های کلینیکی لیفتینگ برای افرادی که به جراحی تمایل ندارند

  • هایفوتراپی

هایفوتراپی محبوب ترین روش لیفت صورت برای کسانی است که از تزریق و آمپول ترس دارند روش کار این عمل به این صورت است که دستگاهی امواج فراصوت را به روی پوست شما متمرکز می کند و این انرژی ها سبب ایجاد گرمایی می شود که می تواند پوست را تحریک به کلاژن سازی کند. در طی جلسات هایفوتراپی شاهد سفت شدن و لیفت پوست خود خواهید بود و بعد از جلسات شاهد رفع افتادگی و چین و چروک های پوست خود خواهید بود.‌

 

مزایای هایفوتراپی

در مقایسه با جراحی لیفتینگ هایفوتراپی از هزینه بسیار کمتری برخوردار است هزینه ی کم باز شده است تا هایفوتراپی صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد. همچنین فرایند هایفوتراپی بدون هیچ گونه تزریق برش و بخیه انجام میگیرد و تنها دستگاهی به روی صورت شما قرار می گیرد که با امواج فراصوت باعث تحریک کلاژن سازی پوست شما خواهد شد. همچنین جلسات مورد نیاز برای این روش سالانه یک جلسه است که اگر سال آنها را انجام دهید نتایج ناشی از هایفوتراپی ماندگارتر خواهد شد. عوارض هایفوتراپی در مقایسه با عوارضی که جراحی لیفتینگ دارد بسیار کمتر است به طوری که می‌توان گفت ناچیز است. همچنین نتایج اولیه را می توانید سه هفته بعد از انجام هایفوتراپی مشاهده کنید و تا یکسال فرایند کلاژن سازی پوست شما ادامه خواهد داشت.

 

کاندیدای مناسب هایفوتراپی

هایفو یک درمان امیدوار کننده  و جایگزین مناسبی برای جراحی لیفت صورت به ویژه افرادی که ترس از جراحی دارند و یا افراد جوان‌تری که نمی‌خواهند خطرات و زمان بهبودی مرتبط با جراحی را تحمل کنند است.  افرادی که در سن سی سالگی (یا بیشتر) هستند و شلی پوست خفیف تا متوسط دارند، کاندیدای خوبی برای هایفوتراپی هستند. همچنین تمامی افراد بین 30 تا 75 سال می‌تواند کاندید مناسبی برای این عمل باشند. داشتن سلامت جسمی و  روحی و نیز داشتن انتظارات واقع بینانه از دیگر نکاتی است که افراد را به یک کاندید مناسب برای هایفوتراپی تبدیل می‌کند . اما لازم به ذکر است که هایفو برای افرادی که دارای موارد شدیدتر افتادگی پوست  یا جین و چروک‌های عمیق هستند گزینه مناسبی نیست و بهتر است این افراد از روش‌های درمانی دیگر برای بهبود شرایط خود استفاده کنند.

 

دوره نقاهت هایفوتراپی

پس از درمان شما می توانید فورا فعالیت های روزمره را سر گیرید زیرا اولتراسوند با شدت زیاد به لایه های بالایی پوست آسیبی نمی رساند. با این وجود، تورم و قرمزی اندکی ممکن است رخ دهد، گرچه به سرعت فروکش می کنند. شما همچنین ممکن است کمی احساس سوزن سوزن شدن تجربه نمایید که برای یک تا دو هفته به طول می انجامد. در موارد نادری، بی حسی موضعی و کبودی نیز ممکن است رخ دهد. در حالی که عوارض ذکر شده ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اما معمولا ماندگار نیست.

 

آثار و نتایج هایفوتراپی

امواج دستگاه هایفوتراپی می توانند با نفوذ در پوست، بدون آسیب زدن به بافت های مجاور و به طور کاملا ایمن، کلاژن سازی در لایه زیر پوست که همان لایه ای که در جراحی های لیفت و جوانسازی اصلاح می شود ، را تحریک کند.  همچنین هایفوتراپی نتایج فوق العاده با هزینه و دردسر کمتر به جا می گذارد. برخی از نتایج هایفوتراپی را می توانید تا مدت ۴ هفته بعد از درمان و جوانسازی پوست مشاهده کنید، اما برای دیدن نتایج بیشتر باید تا ۶ ماه صبر کنید تا چروک های عمیق تر پوست شما نیز از بین برود. اما در نظر داشته باشید هر چقدر که چین و چروک های پوستی در افراد بیشتر باشد ممکن است هایفوتراپی نتایج بسیار موثری را در این افراد ایجاد نکند. این افراد باید از جراحی اقدام به برداشت پوست یا عضله اضافه کنند.

 

  • اندولیفت

این شیوه یک روش لیفتینگ پوست صورت بدون جراحی است که در آن نیازی به بیهوشی، بستری، زخم و برش روی صورت نیست. بنابراین از روش های جایگزین جراحی و تزریق است. فرایند انجام این روش غیر تهاجمی بوده و تنها از لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای لیفتینگ استفاده می شود لیزر در بافت های زیرین پوست متمرکز شده و سبب بازآرایی کلاژن و تجزیه چربی های پوست می شود. برای درمانی روش تنها یک جلسه کافیست و دو روز بعد از انجام عمل می توانید به کارهای معمولی روزانه خود بپردازید.  نتایج شگفت انگیز این شیوه نیز تا سه سال باقی خواهد ماند و بعد از آن نیاز به ترمیم مجدد وجود دارد.

 

  • ‏rf فرکشنال

این روش شیوه جدیدی برای جوانسازی و بازیابی زیبایی پوست صورت است. در این روش از میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی استفاده می شود که  این ترکیب اثرگذاری آن را به شدت افزایش می دهد و نتایج آن را بهبود می بخشد. لازم به ذکر است که کاربرد های rf فرکشنال تنها محدود به جوانسازی صورت نشده و حتی برای درمان جوش و آکنه صورت تاثیر گذار است. هدف اصلی آر اف فرکشنال به منظور تحریک پوست برای کلاژن سازی و در نتیجه سفت تر شدن و رفع افتادگی های پوست صورت میباشد. مدت زمان اثرگذاری عارف فرکشنال از هایفوتراپی بیشتر بوده و حدود ۳ تا ۵ سال ماندگار است این روش هیچ گونه تزریقی نداشته و برای افرادی که جراحی را دوست ندارند بسیار مناسب است. همچنین شیوه دارای محدودیت سنی نبوده و هر فردی با هر سنی می‌تواند برای انجام این روش اقدام نماید.

بین المللی

تزریق چربی به منظور رفع افتادگی و شلی پوست به کار برده می شود . چربی مورد استفاده در این روش از بدن خود فرد استخراج شده که از نواحی شکم یا ران برداشته میشود. بعد از از بین رفتن ناخالصی های چربی این ماده آماده تزریق شدن به زیر پوست صورت در فرد متقاضی است. متخصص این چربی را با استفاده از یک سوزن با نوک بسیار ریز در نقاط مختلف صورت بیمار تزریق می کنند. مهمترین مزیت تزریق چربی آن است که در تمامی اجزای صورت قابل استفاده بوده و با پر کردن نواحی مختلف صورت جوانسازی به صورت بهتری انجام میشود. همچنین یکی از ماندگارترین روش های لیفت تزریق چربی به صورت میباشد زیرا اثرات این روش تا سالها باقی مانده و حتی می تواند دائمی باشد. در یک جلسه تزریق چربی از شهر چین و چروک های عمیق راحت شده و در برخی موارد با ترمیم مجدد می توانید نتایج خود را ماندگار کنید.

 

نکات قبل از تزریق چربی

پیش از اقدام برای هر روش درمانی یا زیبایی، در مورد کاربردها، اثرات و مواردی از این دست مطالعه و از افراد متخصص سوال کنید. همچنین یک کلینیک معتبر و متخصص توانا انتخاب نموده و در جلسات مشاوره شرکت نمایید. در جلسه‌ی مشاوره، پزشک متخصص کلینیک توضیحات دقیق و کاملی به شما خواهد داد. همچنین اگر سوالی داشته باشید، می‌توانید از پزشک بپرسید. معاینه‌ی دقیق فیزیکی و همچنین دریافت سوابق پزشکی شما، بخش دیگری از جلسه‌ی مشاوره را تشکیل می‌دهند. نکته مهمی که باید رعایت کنید آن است که حداقل تا ۶ هفته قبل از تزریق چربی دخانیات مصرف نکنید. مواد موجود در سیگار و سایر دخانیات، باعث کاهش سرعت بهبود زخم‌ها و طولانی شدن دوره‌ی نقاهت می‌شود. حتی شاید باعث از بین رفتن و خنثی شدن نتایج شود.

نوشیدن آب کافی در حفظ شفافیت پوست شما تاثیر مستقیمی دارد و کم‌آبی بدن باعث کاهش اثرات و کند کردن سرعت ریکاوری می‌شود. پس قبل از تزریق چربی ، آب و مایعات فراوان بنوشید. همچنین رژیم غذایی مناسبی را در پیش بگیرید و نوشیدنی های الکلی مصرف نکنید. در ضمن لازم است از مصرف هرگونه داروی رقیق کننده خون و مواد غذایی که تاثیر مشابه دارند را دو هفته قبل از عمل قطع کنید. درباره داروهای مصرفی و مواد غذایی با متخصص خود مشورت کنید.

  • لیفت صورت با نخ

نخ ها معمولاً کاربرد های بسیار مناسبی در لیفتینگ صورت دارد. نخ های لیفتینگ PDO نخ های قابل جذب هستند که علاوه بر قابل جذب بودن توسط پوست صورت باعث تحریک بافت های کلاژن میشود و به روند ترمیم پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی و سفتی آن کمک می کند. علاوه بر آن با بستن منافذ پوستی از افزایش چین و چروک جلوگیری می کند. کاربرد این نخ ها برای سفت کردن و لیفتینگ پوست اطراف فک خطوط پیشانی و پوست اطراف ابرو می باشد و همچنین در برخی از موارد برای رفع غبغب نیز از این روش استفاده می شود. شیوه انجام لیفت صورت با نخ PDO به این گونه است که در ابتدا پزشک متخصص  ناحیه مورد نظر را مشخص میکند و سپس سوزن هایی را که با نخ همراه است وارد پوست کرده و لیفتینگ را انجام میدهد.

این روش یکی از روش‌های لیفت صورت بدون جراحی است و برش‌ها با بی‌حسی موضعی انجام گرفته و چندان عمیق نیستند. بنابراین نیازی به بخیه کردن صورت وجود نداشته و آثار برش‌ها بر روی چهره شما باقی نمی‌ماند. به همین دلیل آن را شیوه ای محبوب کرده است.

 

لیفتینگ با نخ چقدر ماندگاری دارد

نکته مثبت لیفت با نخ PDO  آن است که شما بلافاصله نتایج درمان را مشاهده می کنید. این روش نیازی به استراحت ندارد و برای افرادی که لیفت بدون جراحی میخواهند مناسب است. البته با گذشت زمان، نخ ها به طور طبیعی توسط بدن شما جذب می شوند . در عین حال تولید کلاژن برای کمک به بازسازی پوست و ایجاد نتایج طولانی مدت را تحریک می کند. به طو کلی بیماران ادامه پیشرفت را بیش از یک یا دو  سال با بازسازی کلاژن تجربه می کنند. لیفت با نخ به اندازه جراحی لیفت صورت نتایج دائمی و چشمگیر ایجاد نمی کند. با این حال، برخی افراد نمی خواهند تحت عمل جراحی قرار بگیرند و لیفت با نخ را ترجیح می دهند. بنابراین بعد از جذب نخ ها برای تمدید باید به کلینیک خود مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه پاسخگوی شما خواهند بود.

 

هزینه و قیمت لیفت با نخ PDO

هزینه ای که برای لیفتینگ با نخ های قابل جذب پی دی او از شما دریافت می شود بستگی به فاکتورهای متفاوتی دارد.  قیمت لیفت با نخ ها بسته به پزشک و محل کلینیک روش انتخابی مهارت و تجربه تخصص و تجهیزات و خدمات کلینیک متفاوت است . البته  باید پس از مشاوره و تحقیق هزینه درمان را بررسی کرد. پزشک متخصص در جلسه انتخابی به طور کلی در این باره با شما صحبت خواهد کرد. در این جلسه هزینه و قیمت نهایی با نخ های پی دی او به شما گفته خواهد شد. البته هزینه لیفت با نخ در مقایسه با شیوه ای مانند جراحی بسیار کمتر است. بنابراین صرفه اقتصادی داشته و برای افرادی که توان پرداخت هزینه های هنگفت جراحی را ندارند مناسب است.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه

نتیجه گیری

روش های زیادی برای از بین بردن نشانه های پیری پوست وجود دارد اما باید توجه کنید که هر روشی آثار و نتایجی به همراه خواهد داشت . با مقایسه هر شیوه میتوانید تصمیم بگیرید که کدام روش با شرایط شما تناسب بیشتری خواهد داشت . همچنین با تمامی جوانب یک جراحی لیفتینگ اشنا شدیم . جراحی لیفتینگ صورت برای کسانی مناسب است که افتادگی شدیدی در ناحیه فک و گردن و صورت دارند. بدین ترتیب با برش و بخیه پوست همراه خواهد بود . این برش در جایی قرار خواهد داشت که در معرض دید قرار نگیرد. اما در صورتی که علاقمند نیستید جراحی کنید روش های دیگری برای انجام این کار برای شما مناسب خواهند بود. اگر نیاز دارید با فردی متخصص در این زمینه مشورت کنید از شماره های انتهای متن برای دریافت مشاوره رایگان از کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه اقدام کنید.

معرفی کلینیک منتخب لیفت پوست

در طی متن بارها به نام کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه اشاره کردیم . این کلینیک با داشتن متخصصین توانا خدمات زیبایی را به با کیفیت بالایی ارائه میکند. همچنین عمل جوانسازی صورت توسط بهترین پزشک زیبایی در این مجموعه انجام میگیرد و نمونه های آن نیز در شبکه های اجتماعی فعال ما قابل مشاهده است. همچنین جوانسازی در کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه تنها به یک شیوه محدود نشده و با روش های متنوعی انجام میگیرد. مشاورین کلینیک ما برای آگاهی بخشی بیشتر به افراد زیباجو اقدام به ارائه مشاوره رایگان کرده اند. برای دریافت مشاوره تنها کافی است با شماره های زیر در تماس باشید. کارشناسان کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه به صورت تمام وقت پاسخگوی سوالات و رفع ابهامات شما خواهند بود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت/ هزینه و مزایا

جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال

برای جوانسازی پوست صورت چه بخوریم؟

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

449101078000

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 6 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicorumieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicorumieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicorumieh.ir/ib5i

لینک آپارات: https://aparat.com/v/QgXbF

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/irgdkjZm

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/Iei2Pf4GbwY

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مدل ابرو فیبروز برای صورت گرد
انواع خدمات زیبایی پوست در کلینیک پوست مو
هزینه پروتز چانه ۱۴۰۲
کانتورینگ صورت با تزریق چربی
سفید کننده واژن
لیفت لب روسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران ارومیه کلینیک زیبایی ارومیه
  • 09120043630-04491010780
  • info@clinicorumieh.ir