لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟

لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟

لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی؟

زمانی که اقدام به کشیدن پوست صورت می کنید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که لیفت صورت بهتر است یا جراحی لیفتینگ صورت؟ زمانی که پوست تغییر می کند و یا دچار افتادگی می شود، کشیدن پوست می تواند چروک ها را از بین ببرد و باعث جوان سازی پوست شود. افزایش سن، کاهش وزن به ویژه بر اثر رژیم های سخت، سیگار کشیدن، وراثت، مصرف الکل و بیش از حد در معرض آفتاب قرار گرفتن از مشکلاتی هستند که باعث افتاگی پوست خواهند شد. افزایش سن و نور خورشید از رایج ترین علل افتادگی پوست به شمار می آیند. در این مقاله جراحی لیفتینگ صورت و لیفت صورت با نخ را با تمام ویژگی هایشان بررسی کرده و به این سوالان پاسخ می دهیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه

لیفت با نخ چیست؟

گسترش علم و تکنولوژی در دنیای پزشکی موجب شده است تا نخ‌ های پزشکی برای ایجاد زیبایی بیشتر به کمک پزشکان و زیباجویان بیایند. نخ‌ های کلاژن ساز و نخ کاگ از جمله محبوب‌ ترین انواع نخ محسوب می‌شود که برای لیفت صورت استفاده می‌شود. لیفت با نخ زمانی انجام می‌شود که میزان افتادگی در محل مورد نظر اندک باشد. چرا که لیفت با نخ، توانایی لیفت افتادگی شدید را ندارد. نخ‌ ها با ویژگی‌ های مختلفی عرضه شده‌اند و پزشک متخصص با توجه به نیاز فرد، انتخاب می‌کند که کدام نخ برای او مناسب است. در این روش هیچ برش، بخیه و بی‌هوشی وجود ندارد. پزشک به صورت سرپایی، نخ‌ هایی که مثل سوزن سرنگ هستند را، وارد ناحیه مدنظر در زیر پوست می‌کند. بعد از این اقدام، پزشک اقدام به کشیدن نخ و لیفت ناحیه مدنظر می‌کند. لیفت بینی با نخ، لیفت شقیقه با نخ و لیفت خط خنده با نخ، از رایج‌ ترین کاربرد های لیفت نخ محسوب می‌شود.

لیفت صورت با جراحی یا جراحی لیفتینگ صورت چیست؟

یکی از بهترین جراحی های زیبایی که این روز ها بسیار محبوب شده است، لیفت با جراحی یا جراحی لیفتینگ است. جراحی لیفتینگ با استفاده از بی‌هوشی عمومی و خواب مصنوعی انجام می‌شود. در این جراحی، برحسب نیاز فرد مراجعه کننده، جراحی تهاجمی انجام می‌شود. معمولا جراحی لیفت شقیقه، جراحی لیفت ابرو و جراحی لیفت کامل صورت و جراحی مینی لیفت از جمله رایج‌ ترین انواع این عمل جراحی است. جالب است بدانید که پزشک متخصص جراحی زیبایی، با دارا بودن تخصص در این حوزه می‌تواند بهترین محل برش را انتخاب کند تا جای زخم یا اسکار پوستی، به حداقل برسد. در پروسه جراحی لیفت، پزشک با تقویت عضلات و ترمیم آن، تلاش می‌کند تا زیر ساخت مورد نیاز برای لیفت را انجام دهد. به همین دلیل نتیجه یک لیفتینگ موفقیت آمیز، تا مدت‌ ها باقی می‌ماند و همگام با افزایش سن و افت چهره، از بین خواهد رفت.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر علاقه دارید فرم و شکل ظاهری صورت خود را تغییر دهید زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

چرا با افزایش سن پوست چروک و افتاده می شود؟

در واقع زمانی که کودک هستیم، پوست قابلیت ارتجاعی دارد. این قابلیت به پوست کمک می کند تا سریع تر آسیب ها را بازسازی کند و از ایجاد چروک جلوگیری می کند. این خاصیت ب خاطر وجود بافت چربی در زیر پوست می باشد، این چربی در کودکانی که وزن بالا تری دارند بیشتر است. با افزایش سن پوست، خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و از چربی های زیر پوست کاسته خواهد شد. چروک اطراف چشم، پیشانی و افتادگی فک پایینی اثرات این عارضه هستند.

نور خورشید نیز اگر به مقدار زیاد با پوست در تماس باشد، باعث التهاب، افتادگی و ایجاد لک در سطح پوست خواهد شد. تابش زیاد نور خورشید، باعث کم شدن و از بین رفتن موادی می شود که وظیفه ی جوان سازی پوست را دارند. برای حل این مشکل بهتر است از سنین کودکی از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا پوست آسیب نبیند.

لیفتینگ صورت چیست؟

لیفت صورت در واقع به معنای سفت کردن و کشیدن پوست به منظور جوان سازی انجام می شود. این کار به روش جراحی و یا لیفت صورت با نخ انجام می شود. این روش یک درمان نیست بلکه جوانسازی صورت  با هدف زیبا سازیست و در شمار جراحی های زیبایی مانند تزریق فیلر شقیقه قرار می گیرد. در ادامه به معرفی بیشتر و دقیق تر انواع آن می پردازیم. علاوه بر لیفت صورت با نخ ، لیفت صورت بدون جراحی نیز انجام می شود.

مراحل انجام درمان

هر کدام از این روش ها به طرز متفاوتی انجام می شوند. در عمل لیفتینگ صورت پزشک ابتدا بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی را به شکل تزریق دارو های آرامبخش داخل وریدی این عمل در بیمارستان ها و کلینیک های کوچک انجام میشود. انجام می دهد.در نظر داشته باشید که این جراحی ها باید در کلینیک ها و مطب های مطمعن طی شوند.

برش هایی که در طول جراحی روی پوست ایجاد می شوند (معمولا از گوش برش زده می شود)، در داخل خط مو قرار می گیرند. بخش های چروکیده و شل شده ی اضافی را در محل رویش سست می کنند و از ناحیه ی گوش پوست را به سمت عقب می کشند. گاهی ممکن است برشی در زیر چانه برشی زده شود که قابل رؤیت نیست و با آرایش کاملا پاک می شود.

اما لیفت صورت با نخ روشی آسان است که اگر با نخ خوب انجام شود، عوارض آن به حداقل خواهد رسید. کشیدن پوست از این طریق به صورت سرپایی قابل انجام میشود. این روش بای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. لیفت صورت با نخ با نخ آمریکایی و اروپایی که به PDO  شناخته می شوند انجام می شود. جوانسازی پوست از این طریق بسیار سریع انجام خواهد شد و تغییرات به وضوح قابل مشاهده هستند. همچنین ماندگار نسبتا خوب آن باعث توجه عده ای شده است. برای بالا بردن گونه، صاف کردن پوست صورت جوانسازی پوست گردن و زاویه دار کردن فک با لیفتینگ صورت با نخ، از نخ خاردار استفاده می شود.

لیفت با جراحی بهتر است یا لیفت با نخ؟

اگر عاشق تغییر و زیبایی باشید، حتما باید تفاوت روش‌ های مختلفی که برایتان امکان رسیدن به جذابیت و زیبایی مدنظر را ایجاد می‌کند، بدانید. مقایسه لیفت با نخ و جراحی لیفت به شما این امکان را می‌دهد تا خیلی آسان تر تصمیم‌گیری کنید. معمولا مقایسه لیفت با نخ و جراحی لیفت، به دلیل تفاوت‌ های فاحش چندان معقول نیست. اما بهتر است مزایا و معایب هرکدام را بدانید و مطابق با آن انتخاب بهترین داشته باشید.

مزایای لیفت با نخ نسبت به جراحی لیفت

معمولا هر روش برتری‌ هایی نسبت به روش دیگر دارد که درک آن، موجب می‌شود تا دید دقیق‌ تری داشته باشید. اگر بخواهید کشف دقیقی داشته باشید که لیفت با نخ بهتر است یا لیفت با جراحی، باید مزایای هر روش را درک کنید. لیفت دماغ با نخ اصلا قابل مقایسه با جراحی رینوپلاستی نیست. اما مزایای خاص لیفت بینی با نخ، موجب می‌شود تا بسیاری از افراد، آن را انتخاب کنند. یکی از مزایای عالی لیفت نخ، اثرگذاری فوری و بی‌دردسر آن است. اگر همین حالا اقدام به انجام لیفت شقیقه با نخ کنید، نیم ساعت بعد جلوی آینه می‌توانید فرم چشم‌ های کشیده شده و شقیقه لیفت شده را مشاهده کنید. در واقع، لیفت شقیقه با نخ بدون نیاز به برش پوست، بخیه و ایجاد اسکار پوستی انجام می‌شود. در این روش خبری از بی‌هوشی و خواب مصنوعی نیست، چرا که سرپایی و سریع انجام می‌شود. اگر تجربه افراد برای لیفت با نخ در سایت ها را بخوانید، متوجه ساده بوده این جراحی غیرتهاجمی می‌شوید. با انتخاب بهترین دکتر لیفت صورت با نخ، بهترین نتیجه از جوانسازی را مشاهده می‌کنید. از سوی دیگر، لیفت نخ به دلیل عدم دارا بودن جراحت پوستی، محدودیت‌ های ویژه‌ای برای مراقبت بعد از عمل ندارد. پس خیلی راحت می‌توانید بعد از آن، فعالیت‌ های ضروری مثل کار و تحصیل را انجام دهید. همین ویژگی‌ ها موجب محبوبیت لیفت نخ شده است. پس مقایسه لیفت با نخ و جراحی لیفت، نشان می‌دهد که این مزایای خاص برای لیفت نخ وجود دارد و همین موضوع سبب افزایش افراد کاندید انجام آن شده است.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار جراحی لیفت صورت و لیفت با نخ در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض لیفت با نخ چیست؟

بسیاری از افراد کاندید لیفت ابرو با نخ، لیفت شقیقه با نخ و لیفت خط خنده با نخ، نگران عوارض احتمالی آن هستند. خوشبختانه نخ‌ هایی که این روز ها توسط پزشکان بسیار کاربردی و شگفت‌ انگیز عمل می‌کنند. به همین دلیل عوارض تنها به دلیل عدم تخصص پزشک یا عدم توجه به مراقبت‌ های بعد از عمل است. زمانی که لیفت بینی با نخ یا لیفت شقیقه را انجام می‌دهید، باید مراقبت های بعد از لیفت نخ را جدی بگیرید. توجه به این نکته موجب می‌شود تا عوارض به حداقل برسد.

شما می توانید جراحی لیفت صورت و لیفت با نخ را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

مزایای لیفت با جراحی نسبت به لیفت با نخ

زمانی که تصمیم به انجام جراحی لیفتینگ می‌گیرید، باید بدانید که چه چیز هایی در انتظارتان است. مقایسه لیفت با نخ و جراحی لیفت به شما کمک می‌کند تا هوشمندانه‌ تر تصمیم بگیرید. لیفت با جراحی، باید حتما به‌ وسیله بی‌هوشی عمومی یا خواب مصنوعی انجام شود. به همین دلیل شاید برای افراد پر استرس مناسب‌ تر باشد (هر چند محدودیت‌ های بی‌هوشی و خواب مصنوعی کم نیست و برخی افراد تمایلی به انجام آن ندارند.). از سوی دیگر، نحوه عملکرد جراح در پروسه جراحی لیفت صورت، جراحی لیفت بینی، جراحی لیفت ابرو و جراحی لیفت شقیقه، طوری است که ابتدا برش مورد نظر ایجاد می‌گردد، سپس جراح با تقویم عضلات و آماده سازی آن، شرایط را برای لیفتینگ آماده می‌کند. همین موضوع نشان می‌دهد که ماندگاری جراحی لیفت بسیار زیاد است. در جراحی لیفتینگ، هیچ نیازی به ترمیم مجدد در فواصل زمانی کوتاه وجود ندارد. ماندگاری این جراحی بسیار زیاد است و اسکار پوستی آن نیز، بسته به تخصص و تجربه پزشک، می‌تواند بسیار نامحسوس باشد.

جراحی لیفت چقدر دوام دارد؟

میزان ماندگاری جراحی لیفت نسبت به لیفت نخ، بسیار زیاد است. خوشبختانه بعد از جراحی لیفتینگ، مدت زمان زیادی می‌توانید از جوانسازی و جذابیت حاصل شده لذت ببرید. معمولا در مقایسه لیفت با نخ و جراحی لیفت، مدت زمان ماندگاری جراحی لیفت بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

لیفت با نخ چقدر دوام دارد؟

یکی از بخش‌ های منفی لیفت با نخ، میزان دوام آن است. بهتر است بدانید که لیفت با نخ چقدر دوام دارد و چه زمانی باید برای ترمیم مجدد آن اقدام کنید. معمولا تأثیر لیفت با نخ، حدود ۶ ماه الی ۱۲ ماه است. هرچند این مدت زمان بر اساس لایف استایل و شرایط بدنی هر فرد، متغیر است.

اقدامات پیش از عمل جراحی لیفت صورت

زمانی که شما جهت انجام جراحی ریتیدیکتومی به پزشک مراجعه می کنید و پس از معاینه های لازم انجام لیفت صورت برای شما تجویز می شود، در ابتدا باید یک سری اقدامات را جهت آماده سازی خود برای جراحی لیفت صورت انجام دهید.

▪︎باید آزمایش خون بدهید.

▪︎از آسپرین و دارو های ضد التهابی استفاده نکنید (زیرا ممکن است خونریزی را افزایش دهد).

▪︎از مصرف برخی غذا ها و نوشیدنی ها خودداری کنید.

▪︎سیگار نکشید.

▪︎اجرای دستورالعمل های تجویز شده توسط شما بسیار مهم بوده و تأثیر مستقیمی در نتیجه بخش بودن جراحی لیفت صورت خواهد داشت.

مراقبت های پس از جراحی لیفتینگ صورت و لیفت صورت با نخ

✔️ زمانی که می خوابید، تا وقتی که توزم و کبودی ها وجود دارند سرتان را بالا تر بگذارید.

✔️ برای کاهش تورم از کمپرس سرد استفاده کنید.

✔️ به خوبی استراحت کنید تا کاملا بهبود پیدا کنید.

✔️ قبل و بعد از جراحی سعی کنید سرما نخورید و در صورت سرماخوردگی و کوچک ترین نشانه ای به سرعت وضعیتتان را بهبود ببخشید.

 ✔️ تا مدتی از سیگار و دارو های ضد التهاب استفاده نکنید.

✔️ از ورزش سنگین، فشار آوردن به خودتان، ارتباط جنسی، جابجایی و حمل اجسام سنگین خودداری کنید.

✔️  فشار خون خود را عادی نگهدارید.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه – لیفت صورت

انواع لیفت با نخ

در این روش جوانسازی پوست با استفاده از نخ‌ های فلزی داربستی را در زیر پوست می‌سازیم. ضخامت این نخ‌ ها در حد یک تار مو است. نخ‌ ها ممکن است از فلزات گران قیمت مثل پلاتینیوم، طلا یا فیبر های سنتتیک مثل پلی‌استر یا کاپرون یا ترکیبی از پلیمر های صناعی با سایر مواد باشد. لیفت با نخ را با استفاده از ۳ نوع نخ انجام می‌دهیم :

▪︎نخ‌ های جذبی

این نخ‌ ها بعد از مدتی جذب بدن می‌شوند و از موادی زیست سازگار ساخته شده‌اند. یعنی بافت‌ های بدن انسان به آن‌ ها واکنش نشان نمی‌دهد. سلول‌ های پوست در مجاورت داربست تشکیل شده از این نخ‌ ها تقسیم و مستقر می‌شوند. برای همین حتی بعد از جذب نخ‌ ها اثرات آن ماندگار و قابل مشاهده است.

▪︎نخ‌ های غیرقابل جذب

نخ‌ های ساخته شده از طلا یا برخی فیبر های سنتتیک در این دسته قرار می‌گیرند. این نخ‌ ها تا آخر عمر در زیر پوست می‌مانند و بیشتر برای درمان مشکلات جدی و حاد پوست استفاده می‌شوند. مثلاً برای لیفت خیلی قوی گردن از این‌ ها استفاده می‌کنیم.

▪︎نخ‌ های ترکیبی

این‌ ها به این صورت هستند که بخشی از مواد آن‌ ها جذب پوست می‌شود و بخشی از نخ به شکل تکه‌ های ریز ریز در زیر پوست باقی می‌ماند. معروف‌ ترین نخ‌ های این چنینی، نخ‌ های سیلهوئت اینستالیفت (Silhouette instalift) هستند.

ساختار این نخ‌ ها به این شکل است که خودشان جذب پوست می‌شود ولی در طول آن تکه‌ های مخروطی قرار دارد که این‌ ها جذب پوست نمی‌شوند و همیشه در زیر پوست باقی می‌مانند. البته این مخروط‌ ها بسیار کوچک‌ اند و از بیرون دیده نمی‌شوند. کمی هم که بگذرد، دیگر زیر پوست احساسشان نمی‌کنید. منتها مشکلی که دارند این است که بعد از جایگذاری، به سختی می‌توان تکانشان دارد.

انواع جراحی لیفت صورت

عمل لیفت صورت با توجه به نواحی مورد هدف به انواع گوناگونی تقسیم می شود ولی به طور کلی روند کار به این شکل است که در پوست تعدادی برش زده می شود و پوست و چربی اضافی برداشته شده و ماهیچه های زیر پوست سفت شده و دوباره پوست بخیه زده می شود. به عناون مثال در لیفت صورت سنتی، برش هایی در اطراف گوش، خط مو و زیر چانه ایجاد می شود؛ سپس پوست اضافی را برداشته و چربی های اضافی در خط چانه را بر می دارد. سپس دوباره پوست کشیده شده را در محل برش های زده شده بخیه می شند. این جراحی لیفت صورت برای افرادی مناسب است که در سنین بالا می خواهند تا حد بسیار قابل توجهی تغییر کرده و افتادگی پوست صورت خود را از بین ببرند.

نوع دیگری از انواع لیفت صورت روش ریتیدکتومی SMAS است؛ در این روش لیفت صورت که نوعی از لیفت صورت سنتی محسوب می شود؛ تنها دو سوم پایین ی صورت مورد هدف قرار می گیرد. در لیفت صورت SMAS ماهیچه های قسمت پایینی صورت سفت شده و پوست و چربی اضافی از این ناحیه برداشته می شود.

در بسیاری از موارد افرادی که جراحی لیفت صورت را انجام می دهند، به دلیل اینکه تحت بیهوشی قرار گرفته اند، در خوات اناجم عمل های زیبایی دیگری را نیز به صورت همزمان با عمل ریتیدیکتومی خود دارند؛ از جمله این عمل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

▪︎بلفاروپلاستی (لیفت پلک)

▪︎عمل بینی

▪︎لیفت ابرو

نتایج و ماندگاری لیفت با نخ چقدر است ؟

واقعیت این است که لیفت با نخ در مقایسه با جراحی‌ های تهاجمی‌ تر، ماندگاری بسیار کمتری دارد. جراحی لیفت ممکن است ۵ یا ۱۰ سال ماندگاری داشته باشد. در سوی دیگر، لیفت با نخ‌ های جذبی معمولاً ۱ یا ۲ سال ماندگاری دارند و بعد از این مدت باید دوباره‌ لیفت را انجام بدهیم تا نتایج حفظ شوند.

اساس لیفت با نخ بر تحریک کلاژن‌سازی استوار است. باید توجه داشت که در این روش از نخ‌ های جذبی یا نیمه جذبی استفاده می‌کنیم چون نخ‌ های دائمی عوارض زیادی دارند و در موارد خیلی خاص استفاده می‌شوند. نخ‌ های جذبی و نیمه جذبی ظرف حداکثر یک ماه جذب پوست می‌شوند. بافت پوست نخ‌ های جذب شده را با رشته‌ های کلاژن جایگزین می‌کند. پروتئین‌ های کلاژن اجزای ساختاری پوست هستند که قوام و سفتی پوست را ایجاد می‌کنند.

کلاژن‌ های پوست دائماً در حال تخریب و ساخته شدن هستند. برای همین ماندگاری دائمی ندارند. در روش‌ های مختلف جوانسازی غیرتهاجمی مثل لیفت با نخ، هایفوتراپی و اندولیفت، کلاژن سازی پوست را تحریک می‌کنیم. کلاژن‌ های جدیدی که ساخته می‌شوند، به پوست حجم می‌دهند، کانتور صورت را اصلاح می‌کنند و کاری می‌کنند که ۱۰ سال جوان‌ تر شوید. کلاژن‌ های جدید می‌توانند تا حداکثر ۲ سال پایداری داشته باشند و در این مدت اندک اندک تخریب می‌شوند.

بعد از این که کلاژن‌ ها تخریب شوند، اثرات لیفت با نخ یا سایر روش‌ های لیفتینگ کم‌تهاجمی ناپدید می‌شوند. البته جای نگرانی نیست و می‌توانید دوباره برای تمدید اثرات همان درمان یا درمان مشابه را دریافت کنید.

شما می توانید از اثرات و نتایج جراحی لیفت صورت را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

چرا عمل لیفت صورت لازم است

با افزایش سن و در نتیجه کاهش الاستین و حالت کشسانی پوست، شل شدن و افتادگی پوست صورت حاصل می شود؛ همچنین ممکن است ذخیره چربی زیر پوست کاهش پیدا کرده و پوست صورت دیگر حالت شاداب و جوان خود را نداشته باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد با بالا تر رفتن سنشان به انجام عمل لیفت صورت فکر می کنند. لیفت صورت عملی است که برای بهبود اثرات عمیق پیری در صورت انجام می شود و برای از بین بردن چین و چروک‌ سطحی، اثرات نامطلوب اشعه خورشید و تغییر رنگ پوست توصیه نمی شود.

بهترین کاندید ها برای جراحی لیفت صورت

برخی از افراد به دلیل برخورداری از شرایط زیر بهترین گزینه برای انجام جراحی لیفت صورت هستند.

▪︎کسانی که از سلامت جسمانی برخوردارند و کسانی که به بیماری های خاصی دچار نیستند. از جمله بیماری های ویروسی مثل هپاتیت و ایدز

▪︎کسانی که حساسیت و آلرژی خاصی ندارند.

▪︎کسانی که سیگار مصرف نمی کنند.

▪︎کسانی که الکل مصرف نمی کنند.

▪︎کسانی که نسبت به نتیجه جراحی لیفت صورت نگاه واقع بینانه ای دارند.

▪︎کسانی که در ناحیه صورت با مشکلات عمده ای مواجه هستند که تنها راه بهبودی آنها انجام جراحی لیفت صورت است.

▪︎کسانی که پوست صورت شان انعطاف پذیری قابل توجهی دارد.

▪︎کسانی که وزن متعادل دارند و بعد از انجام جراحی دچار لاغری و یا چاقی ناگهانی نمی شوند.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب جراحی لیفت صورت و لیفت با نخ به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

علل ایجاد چروک صورت و علائم پیری پوست

عوامل مختلفی در میزان جوانی و شادابی افراد تاثیرگذار هستند. یکی از فاکتور های مهم زیبایی هر فرد سلامت و شادابی پوست او می باشد. افراد در سنین مختلف به دنبال راهکار های جوانسازی پوست و روش های معجزه آسای جوانی هستند تا همیشه شاداب و جوان به نظر برسند. برای جوان ماندن و داشتن پوستی سالم و شاداب تنها رعایت یک سری فاکتور ها در روزمره می توان جوان تر و سالم تر بود. در ادامه توضیحات بیشتری درباره علت ایجاد علائم پیری پوست را بیان می کنیم:

■عوامل محیطی و روانی

از جمله مواردی که در سلامت و جوانی پوست تأثیر گذار است عوامل بیرونی و آرامش فکری فرد است. افرادی که استرس و فشار های روانی زیادی را در مدت زمان طولانی متحمل می شوند زود تر شاهد تغییرات منفی پوستی هستند. اولین گام برای داشتن پوستی جوان تر و شاداب تر داشتن آرامش فکری و روانی می باشد که باید به آن توجه کافی داشته باشید.

■سبک زندگی

انتخاب سبک زندگی سالم از جمله مواردی است که نه تنها بر سلامت پوست بلکه بر کیفیت زندگی و احساس شادابی فرد در تمام دوران جوانی و میانسالی موثر خواهد بود. از جمله نشانه های پیری در افرادی مشاهده می شود که سبک زندگی درستی ندارند. از جمله مواردی که سبک زندگی ناسالم ایجاد می کند عبارت اند از:

▪︎مصرف سیگار و دخانیات

▪︎مشروبات الکلی

▪︎عدم تحرک کافی در طول روز

▪︎نداشتن رژیم غذایی مناسب

▪︎عدم استفاده از آب و مایعات به مقدار کافی

▪︎قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت طولانی

▪︎کمبود خواب

■عوامل ژنتیکی

ژنتیک و فرم کلی چهره نیز در سرعت بخشی روند پیری تاثیر چشمگیری دارد. البته این عامل از حوزه اراده و اختیار انسان بیرون است و هیچ اقدامی در جهت کاهش تاثیرات ژنتیکی بر جوانی و شادابی پوست نمی توانیم انجام دهیم. تنها جهت کاهش روند پیری و افتادگی پوست می توان با مصرف مکمل ها و لوسیون ها و کرم های کلاژن ساز و جوانسازی می توان تا حدی پیری پوست را کنترل کرد.

■افزایش سن

از دیگر فاکتور های مؤثر در افتادگی پوست صورت و نمودار شدن علائم پیری افزایش سن می باشد. با بالا رفتن سن به مرور زمان کلاژن سازی در پوست کمتر شده و به دلیل گرانش زمین پوست به سمت پایین دچار افتادگی خواهد شد. این امر کاملا طبیعی است و روش طبیعی برای جلوگیری از آن وجود ندارد. برای رفع مشکل افتادگی پوست پزشکان عمل لیفت صورت را توصیه می کنند. لیفت صورت تنها با جراحی امکان پذیر نیست و روش های دیگری مثل لیفت صورت بدون جراحی، لیفت صورت با نخ و … وجود دارند که البته از عوارض کمتری نیز برخوردار هستند. در صورتی که تمایل به داشتن پوستی صاف و جوان دارید باید با بهترین جراح لیفت صورت مشورت کنید و بهترین روش لیفت صورت را با توجه به ویژگی های چهره خود انتخاب کنید.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه – لیفت صورت

انواع لیفت صورت

برای انجام عمل لیفت صورت face lift روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به فرم چهره خود و دیگر فاکتور های سن و … می توانید با مشورت پزشک جراح تصمیم به انتخاب روش مناسب لیفت صورت خود را انتخاب کنید. در ادامه چند مورد از روش های لیفت صورت را بیان کرده ایم.

▪︎روش مینی

بیمارانی که میزان افتادگی پوست شان کم است، گزینه مناسبی برای جراحی مینی لیفت صورت هستند. این روش به مراتب کم تهاجمی تر است و امکان کشیده شدن پوست از طریق برش های کوتاه تر در خط رویش مو بالای گوش ها و یا چین های طبیعی اطراف گوش ها را فراهم می کناز طریق این برش ها، امکان کشیده شدن پوست و رفع افتادگی صورت فراهم می گردد. بسته به بیمار، جراحی می تواند تحت بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی انجام شود. جراحی لیفت صورت به روش مینی، امکان رهایی از چین های پوستی را قبل از شدت گرفتن فراهم می کند و نیاز شما به انجام جراحی های سنگین با هزینه های بالا را به تأخیر می اندازد.

▪︎روش استاندارد

لیفت صورت به روش استاندارد، تمامی آثار بالا رفتن سن در نواحی میانی صورت و گردن را از بین می برد. از آن جایی که این روش به مراتب پیچیده تر از روش مینی است، دوره نقاهت طولانی تر و مراقبت های بیشتری را نیاز دارد و در عین حال، نتایج نیز بسیار درخشان و ایده آل خواهد بود.

برش های این روش، پشت خط رویش مو نزدیک شقیقه ها و یا اطراف و جلوی گوش زده می شود تا اسکار ها در چین های طبیعی پنهان شوند و نتایج زیبا تری حاصل گردد. پوست زیرین تغییر پوزیشن داده می شود و بافت و پوست اضافی برداشته می شود تا هر گونه افتادگی پوست صورت، زیر چانه و گردن از بین برود.

جراحی های همزمان با جراحی لیفت صورت

برخی از سایر جراحی های زیبایی در ناحیه صورت امکان دارد به صورت همزمان با جراحی لیفت صورت انجام شود که عبارت اند از:

▪︎بلفاروپلاستی

▪︎لیفت زیرچانه

▪︎لیفت گونه

▪︎لیفت ابرو

▪︎بالون پیشانی

▪︎لیپوساکشن

▪︎لیفت پیشانی

▪︎جراحی لیفت گردن

برخی از افرادی که به هر یک از این جراحی ها نیازمند باشند این امکان برایشان فراهم است که از جراح بخواهند جراحی لیفت صورت همزمان با یکی از جراحی های مذکور انجام شود.

دوران نقاهت بعد از جراحی لیفت صورت چقدر طول می کشد؟

تقریباً یکماه طول می کشد که شما دوره نقاهت را پشت سر بگذارید و بتوانید روند بهبودی را با موفقیت سپری کنید. در این دوره زمانی بهتر است که توصیه های پزشک تان را با دقت انجام دهید تا روند بهبود سرعت بیشتری داشته باشد.

هزینه لیفت صورت با نخ و جراحی

لیفت صورت با نخ گاهی فقط در برخی نقاط صورت انجام می شود و این بخش ها شامل افتادگی های موجود در صورت هر شخص می شوند که گاهی عمیق و گاه سطحی هستند. متخصص با در نظر گرفتن تمامی این موارد هزینه ی مورد نظر را پیش از انجام کار با شما در میان خواهد گذاشت.

 هزینه ی جراحی لیفتینگ صورت نیز برای هر فرد متفاوت می باشد. قیمت جراحی لیفتینگ صورت با توجه به عمق چین و چروک، میزان افتادگی، مقدار چروک های موجود، نوع جراحی و دیگر موارد برای هر فرد متفاوت خواهد بود. شما می توانید طی جلسات مشاوره از قیمت نسبی که برای خودتان در نظر گرفته می شود اطلاع پیدا کنید. همچنین این هزینه شامل مراقبت های پس از درمان نیز می شود.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت‌وگو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

انتخاب بهترین دکتر برای لیفت صورت

جراحی لیفت صورت، جراحی پیچیده ای است و به همین خاطر به تجربه و دانش بالای جراح در خصوص آناتومی صورت و مهارت جراح در استفاده از تکنیک ها و آشنایی با جنبه های مختلف زیبایی صورت بستگی دارد. بنابراین می توان گفت که یکی از نکات مهم در مورد جراحی لیفت صورت، انتخاب بهترین جراح پلاستیک باتجربه در این زمینه می باشد. آقایانی که قصد انجام جراحی لیفت صورت را دارند، باید مطمئن شوند که جراح پلاستیک، تجربه لیفت صورت برای مردان را داشته است یا خیر، چرا که آناتومی صورت آقایان با خانم ها بسیار تفاوت دارد. به همین خاطر، بیماران باید حتما قبل از جراحی در جلسات مشاوره شرکت کنند.

مهم ترین ویژگی های بهترین جراح لیفت صورت

▪︎برخورداری از دانشنامه بورد تخصصی

▪︎برخورداری از تخصص و دانش اکادمیک در زمینه انواع جراحی های پلاستیک علی الخصوص جراحی لیفت صورت

▪︎برخورداری از مهارت و تجربه در زمینه انواع جراحی های پلاستیک و جراحی لیفت صورت

▪︎ارائه مشاوره های تخصصی و دقیق به افراد مراجعه کننده

▪︎رعایت اصول اخلاقی و وجدان کاری

▪︎دریافت هزینه های معقول و منطقی برای انواع جراحی هایی زیبایی از جمله جراحی لیفت صورت

تمامی مواردی که ذکر شد به عنوان معیاری است که می توانید در هنگام انتخاب جراح برای لیفت صورت لحاظ کنید تا احتمال موفقیت تان در انتخاب افزایش پیدا کند.

سوالات متداول شما

۱. آیا من می‌توانم وجود نخ‌ ها را احساس کنم؟

در ابتدا بعد از کشیدن پوست صورت ، ممکن است شما قادر باشید وجود بعضی از نخ‌ ها را احساس کنید. وقتی نخ‌ ها به تدریج شروع به جذب شدن کردند، این احساس بهبود می‌یابد و مرتفع می‌شود.

۲. آیا می‌توانم نخ‌ ها را ببینم؟

با تقبل هزینه کشیدن پوست صورت برای شما ممکن نیست که ببینید نخ‌ ها به طور دقیق کجا قرار گرفته‌اند، اما این احتمال وجود دارد که سر نخ‌ های ریز (شبیه به یک مو) دیده شود و این مشکل به آسانی می‌تواند حل شود و نباید هیچ‌گونه مشکلی ایجاد کند.

۳. چه مقدار نخ استفاده می‌شود؟

نخ‌ هایی که روش غیر جراحی لیفتینگ صورت با نخ مورد استفاده قرار می‌گیرند را می‌توان به دو نوع تقسیم کرد؛ آن‌ هایی که برای کمک به لیفت کردن و سفت کردن پوست ضعیف استفاده می‌شوند و آن‌ هایی که بیشتر به صورت سطحی قرار داده می‌شوند تا در هنگام تولید کلاژن و حالت ارتجاعی پوست پشتیبان آن باشند. تعداد نخ‌ ها در لیفتینگ صورت بسته به آنچه یک فرد نیاز دارد، بسیار متفاوت است.

۴. آیا جراحی لیفت صورت درد دارد ؟

در زمان انجام عمل لیفت صورت به دلیل تزریق بی حسی و بیهوشی درد احساس نخواهید کرد اما بعد از عمل لیفت صورت احساس سوزش و درد محدودی خواهید داشت.

۵. آیا می توان از کرم های جوانساز پوست برای لیفت صورت استفاده کرد؟

کرم های موجود در بازار با عنوان کرم های جوان ساز جنبه تبلیغاتی داشته و نمی توان با جراحی لیفت صورت مقایسه کرد.

نتیجه گیری

جالب است بدانید که مقایسه لیفت نخ و جراحی لیفت صورت، نشان می‌دهد که هر کدام مزایای خاص و مورد توجهی برای طرفداران خودشان دارند. به همین دلیل نمی‌توان مشخص کرد که لیفت نخ بهتر است یا لیفت با جراحی! چرا که انتظار افراد از هر روش متفاوت است. همچنین هزینه جراحی لیفت نسبت به لیفت با نخ، بسیار بیشتر خواهد بود. به همین دلیل شما می‌توانید باتوجه به نیازتان، بهترین روش را انتخاب کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی ارومیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر کاندیدای مناسب لیفت صورت با نخ به شمار می روید به انجام این روش بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04491010780

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 6 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicorumieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مدل ابرو فیبروز برای صورت گرد
انواع خدمات زیبایی پوست در کلینیک پوست مو
هزینه پروتز چانه ۱۴۰۲
کانتورینگ صورت با تزریق چربی
سفید کننده واژن
لیفت لب روسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران ارومیه کلینیک زیبایی ارومیه
  • 09120043630-04491010780
  • info@clinicorumieh.ir