هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی:

چشم ها از حساس‌ترین قسمت‌های صورت هستند که به دلیل پوست نازک اطراف چشم زودتر دچار چین و چروک می شوند که این مشکلات بر اثر عواملی چون آلودگی هوا، اثرات نور خورشید و عدم استفاده از ضدآفتاب به وجود می‌آید و موجب افتادگی پلک ها و پوست اطراف چشم می شود و همچنین موجب بروز مشکلاتی مانند خستگی در ظاهر می شود ؛ روش های نوینی برای برطرف کردن این مشکلات وجود دارد شما با استفاده از این روش می توانید به رفع چین و چروک و افتادگی پلک ها بپردازید و ظاهر خسته خود را از بین ببرید و پوستی شاداب بدست آورید.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که از بین بردن افتادگی پلک و چین و چروک اطراف چشم فقط با روش‌های جراحی و بیهوشی کامل انجام می‌شود و به همین دلیل ترس از انجام روش های مختلف برای رفع مشکلات اطراف چشم خود دارند همچنین بسیاری از افراد تصور می کنند که انجام روش های زیبایی چشم موجب اختلال در بینایی و حتی ظاهر آن ها می شود برای همین از انجام این درمان ها دوری می کنند در این مطلب ما قصد داریم به روش های مختلف برای رفع مشکلاتی مانند چین و چروک ، افتادگی پلک و توصیه های مربوط به این درمان ها را بیان کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه-هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی
هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

لیفت چشم چیست؟

درمان های زیبایی چشم به روش های لیفت یا بلفاروپلاستی می گویند که نیاز به بیهوشی کامل نداشته و روشی نوین برای برطرف کردن مشکلات اطراف چشم است و می تواند مشکلاتی که بر اثر افزایش سن در اطراف چشم ها به وجود آمده را برطرف کند چون در این روش ها پوست اضافه اطراف چشم ها و افتادگی پوست حذف می‌شود و موجب جوانی و شادابی پوست صورت میشود.

در بسیاری از افراد افتادگی پلک ها موجب اختلال در بینایی می‌شود منظومه روش های زیبایی پلک علاوه بر داشتن جنبه ی زیبایی جنبه درمانی نیز دارد موجب دیده بهتر در افراد مسن می شود همچنین افرادی که به دلیل مادرزادی دچار این عارضه هستند نیز می توانند در هر سنی این روش زیبایی را انجام دهند،

لیفت چشم روش های مختلفی دارد و برای قسمت های مختلف چشم مانند گوشه چشم، زیر چشم ،بالای چشم و …. مورد استفاده قرار میگیرد.

دلیل افتادگی یا پف زیر چشم چیست؟

با افزایش سن میزان کلاژن سازی پوست کاهش پیدا کرده و موجب افتادگی پوست می شود همچنین دلایل دیگری چون آلودگی هوا و سبک زندگی نامناسب موجب بروز این مشکلات می شوند حتی در بسیاری از موارد پوست اضافه تا روی پلک ها نیز می آید و موجب اختلال در بینایی می شود در پلک پایینی نیز تجمع چربی ها و مایعات موجب پف زیر چشم شده همچنین در مواردی تیرگی و و کبودی زیر چشم مشاهده می شود.

که با انجام این روش های زیبایی میتوان تمام این مشکلات را بدون انجام جراحی های سنگین و بیهوشی برطرف کرد، انجام کلیه این روش های زیبایی باید در کلینیک های معتبر و تحت نظر پزشک متخصص انجام شود شما می توانید با مراجعه به کلینیک ارومیه از روش های درمانی و زیبایی بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه-هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی
هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

 

چه کسانی میتوانند لیفت چشم انجام دهند؟

بسیاری از افراد با افزایش سن دچار مشکلاتی چون چین و چروک و افتادگی پلک مواجه می‌شوند و بسیاری دیگر از افراد به طور مادرزادی دچار این مشکلات هستند که می‌توانند در هر سنی به رفع این مشکلات بپردازند و علاوه بر زیبایی ظاهر اختلالات در بینایی خود را برطرف کنند اگر شما از آن دسته افراد هستید که به دلیل مادرزادی یا افزایش سن دچار این مشکلات شده اید می توانید از روش لیفت چشم در کلینیک های معتبر چون کلینیک ارومیه بهره مند شوید.

ارث خانوادگی یکی از دلایل مهم در بروز افتادگی پلک ها است که اگر شما نیز در خانواده خود شاهد بروز این مشکلات هستید بهتر است هر چه سریع‌تر به رفع این مشکل بپردازید؛ کاندیدای مناسب انجام این درمان افرادی هستند که از سلامت عمومی برخوردارند و می‌توانند پس از سن ۲۲ الی ۲۳ سالگی به انجام این روش بپردازند زیرا قبل از این سن انجام این درمان توصیه نمی شود و ماهیچه های پوست صورت در حال رشد هستند.

پیشنهاد ما برای کسب اطلاعات بیشتر :

برداشتن پف چشم
برداشتن پف چشم
افتادگی چشم بعد از بوتاکس
افتادگی چشم بعد از بوتاکس
برداشتن پف چشم با دستگاه
برداشتن پف چشم با دستگاه
هزینه برداشتن پف بالای چشم
هزینه برداشتن پف بالای چشم

روش های مختلف لیفت چشم:

تاکنون روش‌های مختلفی برای انجام لیفت چشم ، رفع مشکلاتی چون چین و چروک چشم و افتادگی پلک ها بوجود آمده است که برای انتخاب روش مناسب میتوانید به کلینیک های معتبری چون کلینیک ارومیه مراجعه کرده و روش مناسبی برای انجام این روش زیبایی با کمک پزشک متخصص انتخاب کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه-هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی
هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

لیفت چشم با نخ:

در انجام لیفت چشم با نخ  همچون روش های دیگر لیفت، از نخ های قابل جذب استفاده می شود البته تفاوت آن در استفاده  از سایز نخ هاست چون چشمها حساس تر از دیگر احزای صورت هستند، انجام لیفت چشم با نخ نیاز به بیهوشی کامل ندارد و برای به صفر رساندن درد ذر انجام این روش از بی حس کننده های موضعی استفاده می‌شود تا مراجعه‌کننده چگونه درد ناراحتی را احساس نکند، پزشک در این روش با استفاده از سوزن های بسیاری ریز نخ ها را در زیر پوست قرار داده و می کشد؛ همین کشیدن باعث رفع چین و چروک و افتادگی های پوست می شود که انجام این درمان کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد ماندگاری بین ۱۲ تا ۱۸ماه دارد.

انجام این روش هیچگونه زخم و آسیبی به پوست و همچنین چشم وارد نمی کند چون محل دقیق وارد کردن نخ قبل از عمل تعیین می شود همچنین ماندگاری نخ ها بستگی به نوع نخ و پوست مراجعه کننده دارد پس از گذشت زمان ماندگاری این نخ ها جذب پوست می شوند.

لیفت چشم با دستگاه پلکسر:

در روش لیفت چشم با پلکسر از پلاسما استفاده می شود که استفاده از پلاسما موجب تبدیل شدن پوست به گاز می شود و این موضوع موجب جمع شدن پوست میشود، در این روش هیچگونه برشی بر روی پوست انجام نمی شود متن ها موجب رفع چربی ها و پوست اضافه میشود، همچنین برخورد این گرما به پوست موجب افزایش کلاژن سازی شده و ماندگاری و نتایج این درمان تا ۵ سال می باشد بسیاری از افراد تصور می‌کنند که بر خورده این گرما به پوست موجب سوزاندن پوست می‌شود اما اینطور نیست با استفاده از دستگاه پلکس جرقه هایی بر روی پوست برخورد می کند و موجب افزایش کلاژن سازی میشود.

انجام لیفت چشم با پلکسر در کلینیک ارومیه انجام می شود و افرادی که دچار بیماری صرع و سرطان و خانمهای باردار مناسب نیست.

لیفت چشم با جراحی:

استفاده از روش جراحی لیفت کردن چشم برای افرادی استفاده می‌شود که نمی‌تواند از روش‌های غیر جراحی بهره مند شوند و مشکلات اطراف چشم آنها بسیار زیاد است، در این را روش پوست اضافه ، افتاده و چروک های پنجه کلاغی اطراف چشم به طور کلب برطرف می‌شود.

پزشکان کلینیک ارومیه این روش را برای افرادی که می خواهند پوست اضافه اطراف چشم خود و چین و چروک های ریز را برای همیشه برطرف کنند توصیه می کنند، معمولا انجام این روش یک ساعت زمان نیاز دارد اما اگر شما بخواهید این روش را برای هر دو پلک خود انجام دهید حدود ۲ ساعت زمان می برد این روش معمولاً در بیمارستانها انجام می‌شود و به بیمار بی حس کننده های موضعی تزریق می شود.

در این بخش پزشک برش های کوچک بر روی پلک بالا ایجاد کرده و چربی و مایعات اضافه و همچنین پوست اضافه را برمی‌دارد و بخیه می زنند بخیه ها بین ۳ تا ۶ روز باقی می مانند اثرات این روش ماندگاری بالایی دارد و اگر سبک زندگی مناسبی را دنبال کنید ماندگاری این روش بین ۵ تا ۷ سال افزایش پیدا می‌کند و معمولاً نیازی به ترمیم ندارد اما اگر بر اثر افزایش سن پلک ها دوباره دچار افتادگی شدند می توانید از روش های ترمیمی و بهره مند شوید که معمولا فقط بر روی پلک بالایی انجام می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه-هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی
هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

لیفت چشم با جراحی پلک بالا:

معمولاً بروز چین و چروک و افتادگی در پلک بالا باعث ایجاد ظاهری خسته و افسرده می‌شود که این مشکلات در افراد مسن بیشتر مشاهده می شود موجب اختلال در بینایی آنها نیز می شود که در این روش برشهای ریزی بر روی چروک های طبیعی پلک بالا زده شده و چربی و مالیات اضافه و همچنین پوست از پلک بالا حذف می شود افتادگی پلک ها برطرف شده و چشم ها حالت طبیعی خود را دوباره به دست می آورند.

به منظور انجام جراحی پلک بالا برش‌های کوچکی بر روی پلک بالا ایجاد شده و پوست اضافه حذف میشود و موجب رفع اختلالات بینایی و همچنین شادابی ظاهر می‌شود که این روش درمانی در کلینیک ارومیه تحت نظر پزشکان متخصص انجام شده و شما می توانید برای انجام این روش به این کلینیک مراجعه کنید.

لیفت چشم با جراحی پلک پایین:

یکی از شایع‌ترین مشکلات پلک پایین  پف زیر چشم است که بر اثر افزایش سن به وجود می‌آید و همچنین بسیاری از جوانان نیز با این مشکل روبرو هستند که موجب از بین رفتن شادابی پوست شده و چهره فرد را خواب آلود نشان می دهد این مشکل ممکن است آزاد دهنده باشد پزشکان معتقدند که بروز این مشکل به خاطر تجمع چربی ها در پلک پایبنی است ممکن است جوانان نیز دچار این مشکل باشند که با افزایش سن پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده و این مشکل تشدید می یابد.

در روش جراحی پلک پایین برش های ریزی بر زیر محل رشد مژه ها یا از داخل چشم زده می شود و چربی ها و مایعات اضافه اززیر پلک خارج می‌شود که اگر این درمان از روش برش بر داخل چشم انجام شود با استفاده از روش فرکشنال CO2محل برش ها بسته می شود که پزشک با توجه به وضعیت و سن بیمار نوع و محل برش آن تعیین کرده و چربی ها را تخلیه می کند در این روش پوست اضافه باید به طور دقیق از زیر پلک ها برداشته شود تا پلک پایین به حالت طبیعی خود باز گردد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه-هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی
هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

لیفت چشم با روش های خانگی:

استفاده از روش های خانگی برای لیفت چشم برای جوانان موثر است اما برای کسانی که دچار افتادگی چشم شده اند فایده ای ندارد زیرا استفاده از روشهای خانگی فقط برای جلوگیری از پیری زودرس پوست و جلوگیری از چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرد و موجب از بین رفتن افتادگی نمیشود، و می‌توان برای سفت کردن پوست اطراف چشم از ماسکهای خانگی استفاده کرد.

 

ماسک سیب و عسل: قطعه های سیب را صورت پوره در آورده و با عسل مخلوط کنید و این ترکیب را به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بر روی پلک ها قرار دهید.

 

چای کیسه ای بابونه: چای کیسه ای را ابتدا به مدت یک روز در فریزر قرار داده و سپس روز بعد به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پلک های خود قرار دهید.

 

ماسک بابونه و خیار: برای ساخت این ماست که باید بابونه ها را به جوشاندن و پس از سرد شدن با نصف خیار مخلوط کرده سپس این ماسک را مدت سه ساعت در یخچال قرار داده و روزی ۲ مرتبه به مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست قرار دهید.

مزایای لیفت چشم چیست:

افزایش اعتماد به نفس:

برطرف کردن پف چشم ها موجب افزایش اعتماد به نفس شده بر زیبایی ظاهری افراد را افزایش می دهد چون شادابی و زیبایی ظاهر را افزایش می دهد.

 

عوارض جانبی کم:

حتی استفاده از روش جراحی برای لیفت چشم عوارض بسیار کمی دارد و پس از گذشته دوره نقاهت که حدود یک هفته است هیچ‌گونه عوارضی برای فرد به وجود نمی‌آورد و باعث برطرف کردن پف و چین و چروک اطراف چشم میشود.

 

دید بهتر:

بروز افتادگی در پلک‌ بالا در بسیاری از موارد موجب اختلال در بینایی می شود که استفاده از روش های لیفت چشم می تواند مشکلات بینایی را برای همیشه برطرف کنند.

 

ماندگاری بالا:

انجام هر یک از روش های لیفت چشم ماندگاری بالایی دارد و نیاز به انجام ترمیم ها ندارد انجام روش لیفت چشم با نخ یک سال ماندگاری دارد اما روش های دیگر حدود ۵ تا ۷ سال.

 

معایب و عوارض احتمالی لیفت چشم:

 

به طور کلی انجام هر یک از روشهای لیفت چشم و برطرف کردن پف و چین و چروک اطراف چشم عوارض بسیار کمی دارد که اگر این روش را در کلینیک ارومیه و تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید احتمال بروز عوارض به صفر می رسد،

برای جلوگیری از بروز عوارض شما باید قبل از انجام درمان با پزشک مشورت کرده و انتظارات خود را با پزشک در میان بگذارید و اطلاعات کافی را در مورد روش درمانی خود به دست آورید، اما شما باید در نظر داشته باشید که پزشک نمی تواند معجزه کند و دقیقا همان چیزی را که شما انتظار دارید به وجود آورد برای همین با مشاهده فیلم ها و عکس های مربوط به روش درمانی خود انتظارات خود را از روش بررسی کنید.

یکی از رایج ترین مشکلات پس از انجام لیفت چشم بروز خشکی  چشم است که برای رفع آن می توانید با پزشک خود مشورت کرد و در صورت نیاز از قطره اشک مصنوعی استفاده کنید که باید به تایید پزشک متخصص برسد، پس از انجام ایی چشم ممکن است دچار تورم و التهاب شود که طبیعی بوده و پس از گذشت دو هفته کاملاً برطرف می‌شود همچنین چشم ها پس از انجام درمان تا بهبودی کامل زود خسته می‌شوند ؛ به چشمهای خود فشار نیاورید و به نکات توصیه های ارائه شده به خوبی توجه کنید.

در مواردی نادر ممکن است خونریزی و عفونت یا مشکلات حاد به وجود آید که در صورت بروز چنین مشکلاتی حتماً به پزشک خود مراجعه کنید و با او در تماس باشید اما بروز این مشکلات بسیار نادر بوده و در صورت رعایت نکردن توصیه های مهم این مشکلات به وجود می آید شما می توانید برای جلوگیری از بروز عوارض خطرناک برای انجام این درمان به کلینیک ارومیه مراجعه کرده و تحت نظر پزشک متخصص از این روش درمانی را انجام دهید.

توصیه های قبل از انجام لیفت چشم:

_اگر قصد انجام این روش را دارید دو هفته قبل از انجام درمان از مصرف قرص های رقیق کننده خون پرهیز کنید و در صورت مصرف قرص های دیگر حتما این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

_ روز انجام درمان قرص های مسکن، پد های گاز، کمپرس سرد و قطره اشک مصنوعی همراه خود داشته باشید.

_ از مصرف دخانیات نظیر سیگار و قلیان پرهیز کنید چون موجب رقیق شدن خون و کند شدن دوره نقاهت می شود.

مراقبتهای پس از انجام لیفت چشم بدون جراحی:

_تا بهبودی کامل استراحت کافی داشته باشید.

_تا مدتی پس از بهبودی کامل از نگاه کردن طولانی مدت به صفحه تلویزیون و گوشی پرهیز کنید.

_ تا مدتی از انجام فعالیت‌های سنگین پرهیز کنید.

_ هنگام خروج از خانه از عینک‌های آفتابی استفاده کنید زیرا پس از انجام لیفت چشم و پوست اطراف چشم ها حساس می شوند.

_ برای رفع التهاب و کبودی اطراف چشم از کمپرس سرد استفاده کنید.

_ اگر نیاز به مصرف دارو دارید حتماً این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

_ تا ۲۴ ساعت پس از انجام درمان از رفتن به حمام و استخر پرهیز کنید.

_ تا بهبودی کامل از انجام ورزش های سنگین پرهیز کنید.

_ رژیم غذایی و سبک زندگی مناسبی را دنبال کنید تا ماندگاری روش درمان بیشتر شود.

_ مصرف دخانیات را کنار بگذارید.

علاوه بر رعایت توصیه های ارائه شده در بالا روز مراجعه به کلینیک برای انجام درمان حتماً یک همراه با خود بیاورید چون تا یک روز پس از انجام درمان دید خوبی ندارید اما نیازی به بستری در بیمارستان نیست  شما پس از انجام درمان مرخص می شوید اما یک روز باید استراحت کامل داشته و فشار به چشم های خود وارد نکنید.

ایجاد خشکی چشم پس از انجام درمان طبیعی بوده اما اگر پس از دو هفته از بین نرفت حتماً به پزشک خود مراجعه کنید، معمولاً تا مدتی پس از انجام درمان زیبایی چشم پزشکی اجازه رانندگی به بیماران نخواهد داد شما بلافاصله پس از انجام درمان مرخص می شویم اما باید به مدت ۷ الی ۱۴ روز در خانه مانده و استراحت کافی داشته باشید.

هزینه لیفت چشم:

هزینه لیفت چشم انتخاب روش مورد نظر شما بستگی دارد همچنین کلینیکی که برای انجام این روش انتخاب کرده ای در هزینه روش تاثیر گذار است، همچنین با توجه به میزان افتادگی مشکلات چشم و همچنین سن مراجعه‌کننده بستگی دارد شما می توانید برای دریافت اطلاعات در مورد هزینه لیفت چشم با کلینیک ارومیه تماس گرفته و اطلاعات کافی را به دست آورید.

همچنین در صورتی که انجمن روش لیفت چشم با تزریق بوتاکس یا لیزر انجام شود این موارد نیز بر هزینه اثر میگذارد.

پرسش و پاسخ با پزشک متخصص:

آیا لیفت چشم تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟

بیمه فقط در شرایطی این روش را تحت پوشش قرار می دهد که روش درمانی باشد نن زیبایی چون هیچ کدام از روش های زیبایی تحت پوشش بیمه نیستند.

 

چگونه میتوان تشخیص داد که از میان لیفت چشم و ابرو به کدام یک نیاز داریم؟

برای اطلاع از انجام هر کدام از این روش ها بهتر است به کلینیک معتبری مانند کلینیک زیبایی کرمانشاه را چه کرده و با انجام مشاوره و معاینه توسط پزشک متخصص بهترین روش را برای مشکلات پوست صورت خود استفاده کنید.

آیا امکان لیفت چشم در خانه وجود دارد؟

روشهای زیادی برای لیفت چشم در خانه وجود دارد اما این روش ها فقط برای جلوگیری از افتادگی چشم ها هستند و روش درمانی محسوب نمی شوند.

آیا لیفت چشم با لیفت شقیقه امکان پذیر است؟

لیفت چشم برای رفع افتادگی و چین و چروک اطراف چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد اما لیفت شقیقه فقط حالت چشم را تغییر می‌دهد با اشاره به روش مناسبی برای رفع مشکلات اطراف چشم نیست اما می‌توان برای تغییر حالت چشم از این روش استفاده کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه-هزینه و مزایای شگفت انگیز کربوکسی تراپی
هزینه و مزایای شگفت انگیز کربوکسی تراپی

برای لیفت چشم به کجا مراجعه کنم؟

در سراسر کشور کلینیک های معتبری برای انجام روش های زیبایی از جمله لیفت چشم وجود دارد اما شما می‌توانید برای انجام این روش به کلینیک ارومیه مراجعه کرده و تحت نظر پزشک متخصص و با پیشرفته ترین امکانات این روش را انجام داده و از بروز عوارض جلوگیری کنید و بهترین نتیجه را از درمان به دست آورید.

دوره نقاهت لیفت چشم:

انجام لیفت چشم با روش های مختلف نیاز به دوره نقاهت کوتاهی دارد که بین ۷ تا ۱۴ روز بوده و بستگی به نوع درمان و همچنین وضعیت بیمار دارد که برای هر فرد متفاوت است که در این دوره نیاز به رعایت توصیه های ارائه شده توسط متخصص دارد تا از بروز هرگونه عوارض و مشکلاتی جلوگیری شود. شما می توانید برای اطلاع کافی از سیستم بدنی خود و مدت زمان دوره نقاهت با کلینیک ارومیه تماس گرفته و اطلاعات کافی را در مورد روش و نوع درمان و همچنین میزان دوره نقاهت به دست آورید و در این کلینیک به انجام این درمان برای زیبایی چشم ها بپردازید و ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید.

تعدا جلسات انجام لیفت چشم:

انجام روشهای مختلف برای لیفت چشم برای رفع افتادگی و چین و چروک اطراف چشم برای هر فرد و با انتخاب روش متفاوت است اما به طور معمول در یک جلسه و حدود ۱ الی ۲ ساعت انجام می شود که شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل در مورد روش های لیفت چشم به کلینیک زیبایی ارومیه مراجعه کنید. در این کلینیک با انجام مشاوره رایگان روش مورد نظر و همچنین پوست صورت و سیستم بدنی شما توسط پزشک کنترل شده و روش موردنظر را به شما اطلاع می دهند تا لیفت چشم در این کلینیک با هیچ گونه عوارضی انجام شده و شما به نتیجه دلخواه خود برسید.

نتیجه  لیفت چشم بدون جراحی:

بسیاری از افراد به دلیل سبک زندگی نامناسب ، افزایش سن یا حتی به صورت مادرزادی دچار افتادگی چشم ها و چین و چروک هستند که می توانند با استفاده از روش های زیبایی در کلینیک زیبایی ارومیه به زیبایی چشم ها بپردازند در این کلینیک و پس از انجام مشاوره رایگان روش مورد نظر انتخاب می‌شود که انتخاب آن نیاز به اطلاعات در مورد سیستم بدنی و پوستی هر فرد دارد و طبق مشخصات فردی و روش انتخاب شده و به آن می‌پردازند تا هیچ گونه عوارض و مشکلی برای مراجعه کننده به وجود نیاید و بهترین نتیجه را از روش درمانی به دست آورد ؛ همچنین مراجعه کننده می تواند از تخفیفات روزانه این کلینیک برای پرداخت هزینه درمان استفاده کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه-هزینه و مزایای شگفت انگیز کربوکسی تراپی

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 6 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicorumieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

https://clinicorumieh.ir/abke

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicorumieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicorumieh

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicorumieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مدل ابرو فیبروز برای صورت گرد
انواع خدمات زیبایی پوست در کلینیک پوست مو
هزینه پروتز چانه ۱۴۰۲
کانتورینگ صورت با تزریق چربی
سفید کننده واژن
لیفت لب روسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران ارومیه کلینیک زیبایی ارومیه
  • 09120043630-04491010780
  • info@clinicorumieh.ir