آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید:

بهترین ماده و برند برای تزریق ژل کدام است؟

بیشترین علائم مشاهده پیری در صورت به دلیل کاهش حجم چربی اتفاق می افتد با افزایش سن بافت پوست نازک می شود و خطوط صورت معمولاً در اطراف چشم بینی دهان و گونه قابل مشاهده می شود عمیق شدن چین و چروک باعث به وضوح دیده شدن آن میشود.

تزریق ژل میتواند باعث رفع حجم از دست رفته پوست و رفع چین و چروک شود البته رفع چین و چروک فقط یکی از کاربردهای این روش درمانی است .از ژل میتوان برای حجم دهی به لب ها،رفع گودی های صورت، لیفت ابرو و موارد دیگر استفاده کرد .که در ادامه این مطلب به آن می‌پردازیم .

 

تزریق ژل چیست؟

فیلرها پرکننده ها یا حجم دهنده های پوستی به موارد گفته می‌شود که ساختاری شبیه ژل دارند و برای جوانسازی پوست استفاده می شود از تزریق فیلر ها پوستی می توان برای جبران حجم از دست رفته و همچنین رفع چین و چروک و بهبود پوست و صورت و بدن استفاده کرد.

به دلیل هزینه مناسب و عوارض بسیار کم سالانه بیش از یک میلیون خانوار و آقا از این روش درمانی برای جوان سازی و زیبایی پوست خود استفاده می کنند جالب است بدانید که تزریق فیلر ها پوستی بعد از تزریق بوتاکس بهترین روش جوانسازی پوست در جهان است.

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید
آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

کاربردهای تزریق ژل

خیلی از افراد فیلرهای پوستی را به عنوان روشی برای پر کردن و رفع چین و چروک صورت می‌شناسند اثر ژل ها بر چین و چروک بسیار فوق العاده است اما این روش جوانسازی کاربردهای بیشتری دارد اکثر کاربردهای تزریق ژل توسطFDF (سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا) مورد تایید قرار گرفته و برخی از کاربردها هنوز مورد تایید این سازمان قرار نگرفتند ولی ایمنی و تاثیر زیادی دارد در ادامه این مطلب سعی می‌کنیم کاربردهای تزریق ژل را به شما معرفی کنیم.

کاربردهای مورد تاییدFDF

. استفاده از ژل برای حجم دهی: از ژل های پوستی می توان برای برجسته کردن و افزایش حجم لب گونه چونه استفاده کرد بیشتر افراد این کاربرد را به نام پروتز می‌شناسند.

. رفع چین و چروک ها: از تزریق ژل می‌توان برای رفع چین و چروک و مانند خط عقل خط پیشانی خطوط اطراف لب و بینی خط خنده استفاده کرد.

. حجم دهی به صورت: یکی از بدترین اثرات پیری پوست کاهش حجم صورت است ژل یکی از موثرترین راههای جبران حجم از دست رفته است در این روش می‌توان برای رفع گودی سیاهی زیر چشم لیفت ابرو و رفع افتادگی پوست صورت و گردن استفاده کرد.

. جوانسازی دست ها: از فیلترهای پوستی علاوه بر جوانسازی صورت می توان برای جوانسازی دست و بدن نیز استفاده کرد در بین کاربردهای فیلرهای پوستی برای بدن تنها برای جوان سازی و افزایش حجم پشت دست ها توسط سازمان FDF تایید شده و سایر استفاده ها هنوز تایید نشده است.

. زیبایی بینی: اصلاح فرم و شکل بینی بدون جراحی یکی از کاربردهای جالب به تزریق ژل است.

کاربرد های تایید نشده توسطFDF

عدم تایید این روشها توسط سازمانFDF به این معنا نیست که نامناسب بودن یا پر خطر بودن آن روش است سازمانFDF برای تایید داروها و روش‌های درمانی دستورالعمل خاصی دارد که گاهی باعث عدم تایید می شود به هر حال قوانین FDF مورد تایید پزشکان سرتاسر دنیا است و بهتر است از آن پیروی شود.

. افزایش حجم سینه ها

. افزایش حجم باسن

. حجم دهی به پاها

. تزریق ژل به درون استخوان رباط و عضله

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید
آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

فیلر های پوستی از چه ساخته شده اند؟

امروزه تعداد زیادی از بیماری‌های پوستی به تاییدFDF رسیدم که در کلینیک ارومیه تنها از این محصولات استفاده می شود فیلرهای مورد تاییدFDF کمترین عوارض را داشته و مطالعات وسیع نشان می دهد که خطر شان بسیار کم است حتما پیش از تزریق ژل از تاییدیهFDF مطمئن شوید توجه داشته باشید که فیلترها مورد تاییدFDF تنها توسط متخصصان پوست یا جراحان پلاستیک قابل خریداری است.

دو دسته بندی برای فیلر های پوستی وجود دارد یکی بر اساس ماندگاری و دیگری بر اساس اجزای تشکیل دهنده آن که در ادامه در مورد آنها توضیح می دهیم.

بیشتر فیلر ها موقتی هستند به همین دلیل است که از مواد ساخته شده که به مرور توسط بدن جذب می شوند باید توسط سازمانFDF تایید شده باشند . برخی از بیلر ها علاوه بر مواد حجم دهنده حاوی لیدوکائین هستند که به جهت کاهش درد و ناراحتی از تزریق در آنها استفاده شده است.

۱. فیلرهای دائم یا غیر قابل جذب

امروز استفاده از فیلترهای غیرقابل جذب یا دائم تا حد بسیاری کاهش یافته این دسته فیلرها عوارض جانبی و خطرات بسیاری دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم ایمنی پایین فیلرهای دائم سبب می شود که تنها یک مورد از آنها مورد تایید سازمانFDF قرار بگیرد هر چند سال فیلم های دائمی تاییدیه اتحادیه اروپا و استرالیا را دارند.

نکته بسیار مهم در مورد تاییدیه اتحادیه اروپا باید بگوییم گواهیCE به معنی این است که در ساخت یک دارو قوانین بهداشتی رعایت شده و فرآیند تولید در شرکت سازنده تایید شده است اما گواهیCE بر میزان اثربخشی و عوارض جانبی دارو نیست در سوریه دیگر تاییدهFDF این مورد را تضمین می کند.

تزریق ژل با استفاده از فیلترهای غیر قابل دست تنها بر چین و چروک عمیق مجاز است تزریق این فیلر ها برای برطرف کردن چروک های سطحی در همه جای دنیا ممنوع اعلام شده است.

دانه های پلی متیل متاکریلات(PMMA)

پلی متیل متاکریلات یا (PMMA) تنها فیلر دائمی تایید سازمانFDF است این فیل تنها برای از بین بردن چین و چروک دور لب و خط خنده مجاز است البته استفاده های خارج از قوانین باoffLabel این شکست تزریق‌ژل بسیار فراوان برخی از کاربردهای این فیلر شامل موارد زیر است

. از بین بردن چین و چروک های دور لب (تنها کار برده تاییدFDF)

. پر کردن فرورفتگی های ایجاد شده توسط زخم

. حجم دهی به لبها

. از بین بردن جای آکنه و جوش

پلی مری مصنوعی وزیر تخریب ناپذیر است ولی به خوبی توسط بافت های بدن تحمل می‌شود ولی شما یک ماده خارجی را به بدن تزریق می کنید و دما ممکن است واکنش نشان دهد مثال  بارز این مسئله درمورد آلرژی‌های دارویی شاهد هستیم که مثلاً فرد بعد از تزریق پنی سیلین دچار واکنش حساسیت شده است پس در ساخت داروها و محصولات درمانی که قرار است وارد بدن شود مسئله تحمل آن توسط سلولهای بدن اهمیت داردPMMA به همین دلیل سازگاری بسیار خوبی که به بافت های زیستی دارد در محصولات درمانی بسیار کم است که از نمونه های معروف آن می‌توان به سیمان استخوان و لنزهای چشمی اشاره کرد.

تنها فیلر حاوی PMMAکه مورد تاییدFDFبوده محصولی به نام ارته فیل (ArteFill)یابلافیل(Bellafill)است. هردو فیلتر هستند و توسط چه کسی ساخته می‌شوند آرته فیل حاوی توپ های بسیار بسیار کوچک است که از جنس PMMA ساخته شده به جز این است که کلاژن گاوی و همچنین داروی بی حسی لیدوکائین نیز استفاده شده است.

عوارض این شکل از تزریق ژل شامل تورم کبودی قرمزی خارش و درد خفیف است که معمولاً طی ۲۴ ساعت از بین می رود در موارد نادر شاهدی جاده بثورات پوستی ایجاد برآمدگی و حساسیت پوست در بلندمدت هستیم.

مسئله دیگردر مورد تزریق ژله دومی موجب نگرانی متقاضیان است گلوله گلوله شدن مواد تزریقی در زیر پوست یا دور لب است باید بدانید این عارضه در پنج سال بعد از تزریق ژل تنها در یک درصد از بیماران دیده شده است این مشکل در صورتی که تزریق ژله دائمی به دست جراح مجرب انجام شود مشاهده نخواهد شد افراد علاقه مند به تزریق زل می توانند با مراجعه به کلینیک ارومیه زیر نظر متخصص مجرب و حرفه ای کلینیک درمان بپردازند و از عوارض احتمالی آن جلوگیری کند.

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید
آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

سایر ژل های دائمی

ژل های دائمی دیگری مانند روغن سیلیکون در سرتاسر جهان طرفداران چندانی ندارد و مورد تایید سازمان FDF هم نیست به همین دلیل در مورد آنها صحبت نمی کنیم.

۲. فیلرهای موقت یا قابل جذب

فیلمهای موقت از جنس هیالورونیک اسید، کلاژن، کلسیم هیدروکسی، آپاتیت ،پلی لاکتیک، اسید ها، یا چربی بدن تهیه می شود تزریق چربی که روش بسیار عالی برای جوانسازی و حجم دهی به پوست است تزریق چربی جزوه فیلر های پوستی است اما بدیهی است که نوع تزریق ژل نیست برای همین در این مطلب از معرفی آن گذر می کنیم.

کلاژن

کلاژ نوعی پروتئین است که از اساسی ترین اجزای ساختار پوست و سایر بافت های بدن است که کلاژن و اقوام سفید پوست می شود در بافت های محکم تر مثل استخوان و غضروف باعث استحکام آنها می‌شود یکی از وقایع پیری پوست کم شدن کلاژن در بافت پوست است.

کلاژن استفاده در تزریق ژل از منابع حیوانی معمولاً گاو یا سلول های انسانی تهیه می‌شود کلاژن برای تزریق در پوست بسیار ایمن است و عوارضی بسیار کم نادر دارد اما مشکل اصلی آن ماندگاری کمرش است و معمولاً بین ۳ تا ۴ ماه از بین می‌رود و کمترین ماندگاری را در میان فیلرها دارد به همین علت از بیمه های کلاژن خالص کمتر استفاده می شود.

پیشنهاد ما برای کسب اطلاعات بیشتر :

هیالورونیک اسید

ویولونی که اسید ماده قندی است که در بسیاری از بافت های بدن مانند پوست و غضروف ها وجود دارد زمانی که هیالورونیک اسید با آب مخلوط می کنیم حجیم شده و حالت ژل مانندی پیدا می‌کند و همین جهت طبیعی بودن و ساختار ژلی امروز هیالورونیک اسید پرطرفدار‌ترین ماده استفاده در تزریق ژل است.

یورونیوز که اسید تزریقی معمولاً به کمک باکتری های آزمایشگاهی تولید می شود یا منبع حیوانی دارد و ازطیور استخراج می‌شود بهترین هیالورونیک اسید آنهایی هستند که به کمک واکنش های شیمیایی تغییر ساختار در آنها ایجاد می شود تا اثر ماندگاری بیشتری داشته باشند ژلهای که این ماده را دارند بین ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارند.

هیدروکسی آپاتیت کلسیم

هیدروکسی آپاتیت کلسیم نوعی ماده معدنی است که در استخوانها و همچنین دندان‌ها وجود دارد و در کنار کلاژن باعث استحکام آنها می‌شود این ماده برای تزریق در محلول ژل مانند حل شدن و رفع چین و چروک پوستی و همچنین جوانسازی استفاده میشود تزریق ژل با هیدروکسی آپاتیت کلسیم و ماندگاری بالایی دارد و تا ۱۸ ماه می‌تواند به طول این انجامد ماده برای حجم دهی به لب ها مناسب نیست.

پلی لاکتیک اسید

پلی لاکتیک اسید نوعی پلی مر مصنوعی،زیست تخریب پذیر و سازگار با بافت بدن است  از این ماده برای ساختن بخیه های جذبی و پیچ های استخوانی استفاده میشود تزریق ژل با پلی لاکتیک اسید به شکل چند تزریق در طول چند ماه انجام میشود اسرای ما به مرور زمان بعد از چند هفته پایدار می‌شود و گاهی تو دو سال ماندگاری دارد.

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید
آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

بهترین ماده و برند برای تزریق ژل کدام است؟

تزریق ژل وظیفه انتخاب ژل از نظر میزان ماندگاری ژل بر عهده شماست و باید انتخاب برند و جنس مناسب حج را بر عهده پزشک قرار دهید چرا که این کار بسیار تخصصی و دشوار است و تنها از پس از پزشک بر می‌آید.

تزریق ژل حمام و بعد از جنس هیالورونیک اسید یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های تزریق ژل در میانه افراد است به خاطر اینکه تزریق ژل آسان بود عوارض بسیار کمی در پی دارد به علاوه بر درمان عوارض و حساسیت های ناشی از هیالورونیک بسیار ساده است اگر بدن شما واکنش بدی به این ماده بدهد با تزریق یک آنزیم به نام هیالورونیداز به درون محل تزریق درمان می‌تواند تمام هیالورونیک اسید تزریق شده را از بین ببرد. چنانچه علاقه به تزریق ژل برای رفع چین و چروک و ۱۸ ای دارید می توانید با مراجعه به کلینیک ارومیه و مشاوره رایگان توسط پزشک متخصصین کلینیک ژل مورد نظر را انتخاب و به درمان بپردازید.

راهنمایی متقاضیان طرح تزریق ژل

اگر می خواهید ژل تزریق کنید باید نکات مهمی را در نظر بگیرید که نسبت به انتخاب برند ژل یا موارد اینچنینی که معمولا ذهن متقاضیان را درگیر می کند ارزش دارد.

اول از همه باید کلینیک مناسبی را برای این روش درمانی انتخاب کنید کلینیکی که مجوزهای لازم از وزارت بهداشت را دارد و همچنین از تیم درمانی هماهنگی برخوردار است تیم درمانی بزرگ رعایت استانداردهای جهانی و قوانین وزارت بهداشت و همچنین استفاده از بهترین نوع ژل های موجود در ایران از مواردی هستند که کلینیک ارومیه را به یکی از بهترین ها در ایران تبدیل کرده است.

بعد از انتخاب کلینیک مناسب باید بدانید که آیا تزریق ژل بهترین روش جوانسازی پوست شما است یا نه وضعیت پوست سابقه تزریق ژل یا بوتاکس سلامت عمومی مصرف دخانیات و داروهای مختلف از جمله مواردی هستند که می تواند شما را تبدیل به کاندیدای مناسبی یا نامناسب برای تزریق کند توضیحات کامل شاعر حمله انواع فیلترها و روش‌های مناسب جوانسازی برای پوست شما در جلسه مشاوره که توسط پزشک متخصص به طور کامل برای شما توضیح داده خواهد شد.

 

چه کسانی میتوانند از روش تزریق ژل استفاده کنند؟

افراد زیادی هستند که می توانند از این روش درمانی برای رفع چین و چروک پوست خود استفاده کنند اما باید این فرایند با تایید پزشک صورت گیرد تا خطری برایش در پی نداشته باشد از این رو پزشکان توصیه می کنند که فقط افرادی که دارای خطوط عمیق است در نظیر روش درمانی استفاده کند البته این بدان معنا نیست که سایر افراد نمی توانند از این روش درمانی استفاده کنند چرا این که این تنها یک توصیه پزشکی است.

تزریق چربی برای افرادی که دارای ابروهای افتاده یا پلک های آویزان هستند مستعد انجام این کار هستند به گونه‌ای که اگر از کرمها و سایر روشهای جوانسازی پوست استفاده کنند ممکن است افتادگی پلک و ابرو هایشان بیشتر نشان داده شود از این رو درمان چین و چروک به روش تزریق ژل بهترین گزینه برای چنین افرادی است تا بدون اینکه ابرو و پلک های افتاده دیده شود چین و چروک از بین برود.

 

عوارض جانبی تزریق ژل

اگر تزریق ژل به درستی انجام نشود موجب بروز عوارض شدید و آسیب های جبران ناپذیری می شود یکی از مهمترین عوارض این روش درمان عفونت است به گونه ای که اگر سوزن های زاویه مناسب وارد بافت نشود ممکن است موجب عفونت پوستی شود.

همچنین در برخی از موارد مشاهده شده که میزان ژله تزریقی به پوست بیش از حد مورد نیاز بوده و موجب برجسته شدن بیش از حد شده است به گونه ای که به جای رفع چین و چروک پوست برجستگی زشتی به وجود آمده است.

از دیگر عوارض این روش می توان به خونریزی شدید بعد از تزریق در برخی موارد اشاره کرد همچنین عوارضی نظیر تورم ایجاد اسکار و نامتقارن بودن مشاهده شده است توجه داشته باشید که این بار زمانی رخ می‌دهد که عمل تزریق به درستی انجام شود از این رو در انتخاب یک پزشکی مناسب نهایت دقت را داشته باشید و با چنین مشکلاتی مواجه نشوید کلینیک زیبایی ارومیه یکی از کلینیک های معتبری است که در آن تزریق ژل توسط پزشک متخصص و ماهر این کلینیک انجام می شود.

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل:

. حداقل دو روز قبل از درمان از مصرف دخانیات و همچنین قلیان و مشروبات الکلی پرهیز کنید مصرف این گونه مواد در کاهش آب بدن تاثیر فراوانی می‌گذارد و همچنین تأثیر زیادی در روند بهبودی دارند.

. قبل از درمان از مصرف قرص های رقیق کننده خون مانند آسپیرین و ایبوپروفن خودداری کنید

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می کنید حتماً با پزشک خود در این زمینه مشورت داشته باشید و او را در جریان داروهای خود قرار دهید.

. قبل از مراجعه به کلینیک استحمام کنید و هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی محل مورد نظر استفاده نکنید.

. از به همراه آوردن زیورآلات و اشیای قیمتی روز درمان خودداری کنید.

 

مراقبت های پس از تزریق ژل

قبل از اقدام به تزریق ژل حتماً به توصیه‌های پزشک عمل کنید و داروهای تجویز شده را به طور منظم مصرف کند در غیر این صورت ممکن است پوست شما دچار قرمزی و کبودی شود استفاده از کرم ضدآفتاب و پمادهای تجویز شده را فراموش نکن استفاده از این کرم ها باعث می‌شود تا پوست در برابر اشعه آتن نور خورشید حفاظت شود توجه داشته باشید که نباید برای مدتی به محل تزریق صدمه و یا فشار وارد شود توصیه می شود برای مدتی هرگز خم نشوید تا فشار روی پیشانی ایجاد نشود همچنین از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز کنید مصرف این مواد باعث کند شدن روند  به بهبودی می شود توجه داشته باشید که برای جلوگیری از عوارض و حساسیت های بعد از تزریق ژل باید این روش درمانی زیر نظر پزشک متخصص و ماهر انجام گیرد تا از عوارض احتمالی و نیاز نداشتن به مراقبتهای خاص و ویژه جلوگیری شود شما می توانید با مراجعه به کلینیک ارومیه زیر نظر متخصصین کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

 

اثرات و نتایج تزریق ژل

ژل ها یکی از پرطرفدارترین روشهای تزریق هستند که باعث رفع چین و چروک و افتادگی پوست می شود عوارضی بسیار کم و نادر دارند و دوره نقاهت بسیار کوتاه که انتخاب ژله مناسب با برند عالی می تواند فرد را به نتیجه دلخواه برساند ماندگاری ژل ها بستگی به نوع آنها دارد که بین ۴ تا ۱۸ ماه می‌توانند ماندگاری داشته باشند استفاده از روش درمانی موثر است که تمام افراد می‌توانند برای رفع چین و چروک و حجم دهی از آن استفاده کنند اثرات و نتایج تزریق ژل در کلینیک ارومیه ماندگاری بسیار بالایی دارد زیرا توسط پزشک متخصص و ماهر این کلینیک انجام می گیرد و از بهترین نوع ژل استفاده می شود افراد علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به این کلینیک و مشاوره رایگان با متخصصین کلینیک مورد نظر خود را انتخاب و برای رفع چین و چروک و جوان سازی پوست از آن استفاده کنند.

 

هزینه و قیمت تزریق ژل

تزریق ژل یکی از روش های پرطرفدار و کم عارضه ای است که فرد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه یعنی رفع چین و چروک صورت و جوانسازی خود بپردازد اما باید قبل از تزریق توجه داشته باشند که این روش درمانی را در کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهند تا هم از میزان هزینه‌ها و از به وجود آمدن عوارض احتمالی جلوگیری شود و هم به نتیجه دلخواه برسد هزینه تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی داردکه  از جمله انتخاب کلینیک مورد نظر تخصص پزشکی کلینیک و همچنین میزان تزریق ژل و نوع ژل و غیره جهت طلاق گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک ارومیه با این کلینیک تماس گرفته و نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

 

دوره نقاهت تزریق ژل

تزریق ژل روش درمانی آسان و موثری برای رفع چین و چروک و جوان سازی پوست است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است به خاطر نداشتن عوارض حساسیت و همچنین دوره نقاهت کوتاه دوره نقاهت تزریق ژل بسیار کوتاه است و نیاز به مراقبت های خاص و ویژه ندارد فقط کافیست که به توصیه های ارائه شده به خوبی توجه کنید و همچنین اگر دارویی برای شما تجویز شده است به موقع و تا آخر ادامه دهید بعد از تزریق ژل فرد می‌تواند به منزل بازگردد و به کار روزمره خود بپردازد و فقط کافیست که از فشار آوردند و تعرق بدن خودداری کند تا بهبودی کامل دست پیدا کند البته باید در نظر داشته باشید که اگر تزریق ژل در کلینیک نوع معتبری انجام شود ممکن است عوارضی برای شما در پی داشته باشد که دوره نقاهت آن را طولانی می‌کند.

 

عوارض تزریق ژل:

تزریق ژل به عنوان راه حلی برای جلوگیری از پیری پوست است که در آن به رفع چین و چروک و شل شدگی پوست پرداخته می شود و انواع مختلفی دارند که ماندگاری آنها نیز بستگی به نوع آنها دارد همچنین عوارض بسیار کم و نادری دارند از عوارض تزریق ژل می‌توان کبودی و تورم بسیار کمی را در محل تزریق نام برد که طی چند ساعت و یا چند روز کامل برطرف میشود به شرط آنکه این روش درمانی در کلینیک معتبری انجام گیرد و زیر نظر پزشکی با تجربه و از بهترین نوع ژل استفاده شود افراد علاقه مند به این روش درمانی می توانند با مراجعه به کلینیک ارومیه و مشاوره توسط متخصصین کلینیک ژل مورد نظر خود را انتخاب کنند و برای درمان مشکلات پوستی از جمله افتادگی و چین و چروک استفاده کنند.

 

تعداد جلسات تزریق ژل:

با افزایش سن تولید کلاژن در بافت پوست کم می شود که این امر موجب پیری پوست می شود وقتی کلاژن کم تولید شود شروع به چین و چروک و افتادگی می‌کند تزریق ژل می تواند روش درمانی مناسبی برای رفع این چین و چروک و بازگشت جوانی به پوست باشد استفاده از عوارضی برای فرد در پی ندارد و ماندگاری نسبتاً طولانی نیز دارد و پس از پایان دوره فرد میتواند دوباره اقدام به تزریق ژل کند تزریق ژل در یک جلسه صورت می‌گیرد که میزان تزریق آن و مدت زمان آن بستگی به نوع درمان شما و کار پزشک متخصص دارد ادی که علاقه به تزریق ژل برای رفع چین و چروک و مشکلات پوستی خود دارند می توانند با مراجعه به کلینیک ارومیه زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه‌‌ای این کلینیک به جوانسازی و زیباسازی پوست خود بپردازند و نتایج آن را تا مدت‌ها بر روی پوست خود تجربه کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه-آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

نتیجه گیری

چین و چروکهای صورت یکی از معضلاتی است که اکثر افراد را دچار مشکل می‌کند به همین خاطر روش های درمانی مختلفی وجود دارد که می‌توان به جوانسازی و زیباسازی پوست پرداخت دلایل متعددی در ایجاد چین و چروک نقش دارند افزایش سن یکی از مهمترین علت های کاهش کلاژن در بدن است که این امر باعث به وجود آمدن چین و چروک میشود عوامل دیگری مانند اضطراب خستگی و عدم خواب کافی می‌تواند باعث نرسیدن آب کافی به بافت پوست شود و این امر باعث افتادگی و شلی پوست شود اما خوشبختانه امروزه روش های متعددی برای جوانسازی و زیباسازی پوست وجود دارد یکی از این روشهای آسان و مطمئن استفاده از تزریق ژل است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرد می‌تواند به پوستی جوان و شاداب دست پیدا کند استفاده از ژل برای افرادی که از سلامتی عمومی کامل برخوردار هستند روش درمانی مناسبی است ماندگاری این ژل ها بین ۴ تا ۱۸ ماه است و فرد بعد از پایان این دوره می تواند دوباره به تزریق ژل برای جوانسازی بپردازد افراد علاقه مند به این روش درمانی می‌تواند در کلینیک زیبایی ارومیه زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه‌‌ای این کلینیک به جوان سازی و زیبایی پوست خود بپردازند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه-آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 6 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicorumieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicorumieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

https://clinicorumieh.ir/1q5n

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicorumieh

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicorumieh

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicorumieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مدل ابرو فیبروز برای صورت گرد
انواع خدمات زیبایی پوست در کلینیک پوست مو
هزینه پروتز چانه ۱۴۰۲
کانتورینگ صورت با تزریق چربی
سفید کننده واژن
لیفت لب روسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران ارومیه کلینیک زیبایی ارومیه
  • 09120043630-04491010780
  • info@clinicorumieh.ir