کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت:

اثرات روش پلاسما جت چه مدت پس از درمان ظاهر خواهند شد؟

حفظ جوانی و شادابی پوست همواره می‌تواند تاثیرات زیادی در زیبایی فرد داشته باشد به همین دلیل افراد در جهت حفظ زیبایی پوست تلاش می‌کنند و در طول عمر خود روشهای متفاوتی را برای زیبایی پوست امتحان میکنند پوست بدن انسان در معرض آسیب ها و آلودگی ها قرار دارد و به همین دلیل خیلی زود از قسمت‌های دیگر جوانی و طراوت خود را از دست می‌دهد.

این عوامل می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد شود خوشبختانه روش‌های متعددی برای برگرداندن زیبایی و سلامت پوست وجود دارد یکی از این روش‌ها پلاسما داده است که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. پلاسما جت روشی موثر و کم‌ارزش است که می‌تواند زیبایی و شادابی پوست را به همراه داشته باشد.

منظور از پلاسما جت چیست؟

پلاسما روشی برای جوانسازی پوست است که از طریق دستگاه پلاسما جت انجام می شود در این فرآیند آبرسانی به پوست سریع انجام می شود و بنابراین پوست جوان و شادابی را به دست می آورید با استفاده از روش پلاسما جت می توانید انواع آسیب های پوستی شامل چین و چروک های ناشی از افزایش سن، آکنه و جای زخم و بریدگی و افتادگی های پوست را از بین ببرید و علاوه بر این استفاده از این روش می تواند افتادگی پلک و چشم را نیز برطرف کند و فرم بینی را زیباتر بسازد این موارد تنها بخشی از کاربردهای پلاسما جت است.

زیبایی پوست با استفاده از پلاسماجت به صورت سرپایی بوده نیازی به بستری ندارد این روش را می‌توان یکی از روش‌های بدون درد و کم آرزه برای زیبایی و جوانسازی پوست دانست در این روش نیازی به ایجاد برش در پوست نیست و کاملاً بدون درد انجام می‌شود به همین دلیل پلاسما جت روش محبوب برای جوانسازی پوست است روشی که نتایج آن در کوتاه مدت ظاهر می‌شود و برای مدت طولانی باقی می‌ماند.

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت
کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

پلاسما جت چگونه انجام میشود؟

همانطور که از نام روش پیدا است ماده اصلی پلاسما است ماده گازی شکل با حرارت بسیار زیاد که خاصیت ه ی دارد و در برخورد با مواد دیگر به سرعت سرد می شود این ماده با استفاده از دستگاه وارد پوست شده و با تبخیر بخش‌ها و لایه‌های مختلف پوست را لیفت می کند و باعث رفع چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی می‌شود در این روش پلاسما در نقاط بسیار ریز با فاصله کم تابیده می شوند بنابراین پس از انجام این عمل معمولاً پوست فرد ضربه‌ای ریزیم پیدا می کند این زخم و یکی دو روز بعد از انجام این درمان برطرف می‌شود و جای آنها اثر باقی نخواهد ماند.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که پلاسماجت ایجاد سوختگی در پوست می کند و جای آن برای همیشه باقی می‌ماند اما واقعاً اینطور نیست اگر نگاهی به نتایج جوانسازی پوست با پلاسماجت بیندازید متوجه می‌شوید که بر روی پوست افرادی که این روش جوانسازی را استفاده کرده‌اند نمی‌توان جای زخم و سوختگی مشاهده کرد و علاوه نقاط ریز ایجاد شده بر روی پوست تنها چند روز بعد از انجام این درمان کاملاً برطرف می‌شود.

اگرشخص از نظر سلامت مشکلی نداشته باشد و آسیب های پوستی و هنوز شدت نگرفته باشد با یک جلسه درمان پلاسماجت می تواند مشکلات خود را برطرف کند اما در صورتی که سن فرد بالا باشد آسیب های پوستی مانند چین و چروک او جای زخم و آکنه شدت گرفته باشد پوست فرد به هر دلیلی خاصیت ارتجاعی را از دست داده باشد یا بنابر وضعیت عمومی سلامت فتح پزشک تصمیم به تکرار جلسات را بیشتر بگیرد ممکن است بیشتر از یک طرفه درمان نیاز باشد گاهی نیز ممکن است پزشک برای نتایج بهتر و رسیدن به نتایج مطلوب  فرد جلسات بیشتری را تجویز کند.

کاربردهای پلاسما جت

پلاسما جت را می‌توان یکی از بهترین و پرکاربردترین روش های جوانسازی و زیبایی پوست دانست روشی که علاوه بر درمان انواع آسیب های پوست نظیر چین و چروک جای زخم آکنه و بریدگی می توان برای رفع افتادگی پلک اطراف چشم نیز استفاده کرد علاوه بر آن می توان برای لیفت بینی و اصلاح حالت آن نیز از پلاسما جت استفاده کرد این موضوع برای کسانی که از جراحی می‌ترسد یا نمی‌توانند هزینه زیادی صرف زیبایی خود کند بسیار کارایی دارد.

علاوه بر اینها از این روش می‌توان برای درمان ترکهای پوستی نیز استفاده کنید این ترک ها ممکن است به دلیل افزایش وزن بلوغ حاملگی در پوست ایجاد شود از بین بردن انواع ضایعات پوستی نیز از کاربردهای این روش درمانی است با پلاسماجت می توان انواع زگیل و فیبروئیدها را درمان کرد پلاسما جت روشی پرکاربرد و اثرگذار در برطرف کردن چین و چروک است چین و چروک های اطراف چشم خط خنده خط پیشانی و دیگر نواحی صورت و بدن افراد از طریق این روش درمانی برطرف می‌شوند.

بسیاری از افراد ممکن است در برهه‌ای از زمان برای انجام تاتو اقدام کرده باشند و اگر به هر دلیلی بخواهند که آن را پاک کند پلاسما دل روشی برای پاک کردن تاتو نیز است علاوه بر آن می توانند از این روش برای از بین بردن خالهای نقاط مختلف بدن استفاده کند به علاوه این روش می‌تواند روش موثر برای رفع افتادگی پوست در تهران باشد در واقع علاوه بر لیفت پلک و بینی میتوان غبعب را نیز با این روش لیفت کرد.

با استفاده از روش پلاسماجت می‌توان اثرات رگ های واریسی را به راحتی از زیر پوست قابل مشاهده اند را از بین برد در این روش برای حل مشکلات رنگدانه پوست نیز روش درمانی مناسبی است منظور از مشکلات رنگدانه کک و مک و لک های ناشی از افزایش سن یا تیرگی نواحی مختلف چهره و بدن است در واقع می‌توان گفت که پلاسما جت روشی حرفه ای برای برطرف کردن انواع مشکلات پوستی است مشکلاتی که رفع آنها با روش‌های دیگر نیاز به زمان زیاد دارد یا هزینه زیادی را برای شخص در پی دارد.

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت
کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

مزیت های استفاده از پلاسما جت

روش پلاسما جت روشی کم خطر و بدون عارضه است که از آن می توان برای درمان رفع انواع آسیب های پوستی استفاده کرد درمان با استفاده از این روش بدون درد بوده و نتایج آن در زمان کوتاهی نسبت به روشهای دیگر قابل تشخیص خواهند بود استفاده از روش پلاسما جت محدودیت سنی ندارد و هیچ حساسیتی در بر ندارد این روش را می توان برای هر فرد با هر رنگ پوستی استفاده کرد نوع پوست افراد ممکن است در زمان اثرگذاری پلاسماجت موثر باشد اما نمی تواند مانع اثرگذاری آن شود.

پلاسما جت با تحریک روند کلاژن سازی در پوست بدن باعث بهبود روند خونرسانی و آبرسانی به پوست شده و در طول زمان آن را شاداب و سالم نگه می دارد این تکنیک می تواند جایگزین مناسبی برای جراحی‌های زیبایی بینی پلک و نواحی مختلف بدن باشد تکنیکی که بدون نیاز به برش و خم برای زیبا و جوان تر شدن پوست استفاده می شود از آنجا که نقاط درمان پلاسماجت کوچک و نزدیک به هم هستند می توان از آن برای درمان مشکلات پوستی کوچک و حساس همچون کناره های چشم استفاده کرد.

طول مدت جلسات پلاسماجت کوتاه بوده و بیشتر از ۳۰ دقیقه به طول نمی‌انجامد بنابراین نیازی نیست که شخص داوطلب از کار خود مرخصی بگیرد و شخص بلافاصله بعد از پایان درمان می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود بپردازد.

در بیشتر افراد درمان با این روش در یک جلسه  به اتمام میرسد اما در برخی موارد خاص ممکن است نیاز به دو تا سه جلسه درمان نیم ساعته باشد به علاوه بر درمان پوستی با این روش بدون نیاز به بی حسی و بیهوشی انجام می شود بنابراین اثرات عوارض ناشی از بیهوشی و بی حسی را تجربه نخواهد کرد دوام و ماندگاری پلاسما جت نسبت به روش‌های غیر تهاجمی بیشتر است و هزینه آن نیز نسبت به آن روش ها کمتر است.

کاندید مناسب پلاسماجت

پلاسما جت روش مناسب برای درمان آسیب های پوستی در افراد است که قصد دارد کوتاه‌ترین زمان ممکن و رسیدن به نتیجه قابل قبول را داشته باشد به علاوه با توجه به دوره نقاهت کوتاه این روش می‌توان آن را برای افرادی که نمی توانند مدت زیادی از کار خود مرخصی بگیرند و در خانه بمانند مناسب دانست نتایج این روش مشابه جراحی است بنابراین افرادی که از جراحی می ترسند یا به دلایل پزشکی نمی توانند جراحی زیبایی داشته باشند می توانند از این روش به عنوان روشی مطمئن و کارآمد استفاده کند.

در صورتی که افراد قبل از روشهای جراحی برای برطرف کردن افتادگی و رفع آسیب‌های دیگر استفاده کرده باشند و نتایج چندان رضایت بخشی به دست نیاورده اند می توانند پلاسماجت را به عنوان روشی برای ترمیم و اصلاح نتایج انتخاب کند .

پلاسما جت برای برطرف کردن آسیب های جزئی نظیره افتادگی پلک چین و چروک های ریز نواحی مختلف بدن و یا رفع عدم تقارن جزئی در نقاط مختلف صورت بسیار مناسب است. اگر علاقه به این روش درمانی دارید می توانید با مراجعه به کلینیک ارومیه زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه‌ای کلینیک به انجام این درمان بپردازید و اثرات و نتایج آن را در طولانی مدت مشاهده کنید.

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت
کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

تفاوت پلاسما جت با دیگر روش های زیبایی پوست چیست؟

. مقایسه پلاسما جت و جراحی

در روش‌های جراحی زیبایی پوست اثرات زخم و برش تا سالها باقی می‌ماند و ممکن است از بین نرود در صورتی که در پلاسما جت نیازی به ایجاد برش نیست و هیچ جای زخمی باقی نخواهد ماند به علاوه دوره نقاهت در روش جراحی طولانی مدت است در این روش معمولا فرد باید دو هفته به طور کامل استراحت داشته باشد تا اثرات داروی بیهوشی نیز برطرف شود وقتی کشیده شود و جای زخم ها تا حدی زیادی برطرف شود .

در صورتی که در روش پلاسما جت دوره نقاهت ندارد و شخص بلافاصله بعد از درمان می‌تواند به فعالیت های روزانه خود بپردازد و عوارض روش پلاسما جت از جراحی بسیار کمتر از ماندگاری نتایج هر دو روش دائمی است تنها در روش پلاسما جت ممکن است نیاز به تکرار جلسات در طول سال باشد.

. مقایسه پلاسما جت و پلکسر

از نظر شیوه انجام و نتایج این دو روش تفاوت چندانی با هم ندارد تنها تفاوت این دو روش در دستگاههای مورد استفاده شده است و می‌توان هر دوی آنها را برای رفع ضایعات پوستی و آسیب‌های دیگر استفاده کرد این روش از روش‌های غیر تهاجمی برای درمان پوست است و هیچ نیازی به جاده ندارند دوره نقاهت هردو کوتاه است افراد بلافاصله بعد از هر دو روش می تواند نتایج را مشاهده کند.

 

هزینه پلاسما جت چقدر است؟

به طور قطع هزینه پلاسما جت از روش‌های جراحی بسیار کمتر از این روش در مقایسه با روش‌های دیگر جوانسازی پوست نظیر لیزر درمانی هزینه کمتری در بر دارد چرا که این روش نیازی به استفاده از ماده بی حسی و یا بیهوشی ندارد هزینه بستری در بیمارستان حذف می‌شود و خود دستگاه پلاسماجت نیز قیمت پایینی دارد البته نمی‌توان هزینه قطعی برای این روش مشخص کرد.

عواملی همچون سن فرد نوع و شدت آسیب مرحله درمان و تعداد جلسات مورد نیاز از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه پلاسما جت است علاوه بر این میزان تخصص و مهارت پزشک و کلینیکی که در آن به انجام این درمان می‌پردازند نیز می‌تواند بر روی هزینه‌ها تاثیرگذار باشد همچنین شهر محل زندگی فرد نیز می‌تواند عامل تعیین کننده هزینه ها باشد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه های مربوطه کلینیک ارومیه با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حتی اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت
کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت
مراقبت قبل از پلاسما جت

پلاسماجت روشی ایمن و موثر برای رفع چین و چروک و جوان سازی پوست است که عارضه و حساسیتی برای فرد در پی ندارد و همچنین دوره نقاهت بسیار کوتاهی در بر دارد اما قبل از اقدام به پلاسماجت باید یکسری مراقبتها را انجام دهید تا از هرگونه عوارض احتمالی جلوگیری شود و نتایج عالی برای شما در پی داشته باشد از جمله مراقبت های قبل از پلاسماجت میتوان به نکات زیر اشاره کرد

. قبل از درمان از تمام کنید و از این مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید.

. شب قبل از زمان استراحت داشته باشید از استرس دوری کنید و به پزشک خود اعتماد داشته باشید.

. قبل از انجام پلاسماجت از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید

. سعی کنید آب فراوانی در طی روز بنوشید.

پیشنهاد ما برای کسب اطلاعات بیشتر :

هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

فیلم جراحی پف بالای چشم

فیلم جراحی پف بالای چشم

برداشتن پف چشم

برداشتن پف چشم

 

افتادگی چشم بعد از بوتاکس

افتادگی چشم بعد از بوتاکس

مراقبت های پس از انجام پلاسما جت:

. تا چند روز بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید پرهیز کنید در صورتی که نماز نمی توانید این کار را انجام دهید حتما از کرم های ضدآفتاب که تجویز شده توسط پزشک متخصص هستند استفاده کنید همچنین میتوانید از کلاه های نقاب دار استفاده کنید.

. حداقل یک هفته بعد از انجام پلاسماجت از مصرف داروها و مواد غذایی رقیق کننده خون خودداری کنید.

. اگر پزشک برای شما دارویی را تجویز کرده است آن را به موقع مصرف کنید

. از فشار آوردن به ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

.در صورتی که در مرحله درمان زخم ایجاد شده به هیچ وجه در پا را دستکاری نکنید این کار باعث باقی ماندن جای زخم در صورت میشود.

. حداقل یک هفته بعد از انجام عمل پلاسماجت مصرف قلیان سیگار و الکل را شروع کنید.

. تا ۲۴ ساعت بعد از درمان از رانندگی اجتناب کنید.

. حتما در جلسات تعیین شده توسط پزشک برای بررسی نتایج و عوارض شرکت کنید.

. از گرم کردن محل تحت درمان خودداری کنید.

 

معایب و عوارض احتمالی پلاسما جت

وقتی که پلاسما جت در کلینیکی معتبر و توسط پزشکی متخصص و ماهر انجام شود خطرات فرد داوطلب نیز کمتر بوده و عوارضی را تجربه نمی‌کند عوارض عمومیه روش پلاسما در احساس سوزش و خارش جزئی در منطقه تحت درمان است علاوه بر آن ممکن است ناحیه درمان کمی قرمز و متورم شود شدت این عوارض و مدت زمان ماندگاری آن به عوامل مختلفی نظیر اسیب سن فرد نوع پوست ناحیه تحت درمان بستگی دارد.

اما در افراد مختلف با ویژگی‌های متفاوت این عوارض بیش از چند روز باقی نمی‌ماند تجربه نشان می‌دهد که در بسیاری از افراد عوارض پلاسما جت در چند ساعت بعد از درمان به طور کامل برطرف می‌شود اما در برخی افراد ممکن است زمان بهبودی عوارض به حدود یک هفته نیز بکشد.

علاوه بر این بسیاری از افراد نگران باقی ماندن جای زخم بعد از پلاسماجت هستند در واقع اگر افراد بلافاصله بعد از انجام عمل پلاسما جت خود را در آینه ببیند نقاط ریزی در ناحیه درمان می بیند که ملتهب و سرخ است و بعضی ها زخم ریزی دارد همه موضوع باعث نگرانی می‌شود و ممکن است این تصور برایشان به وجود آید که جای این زخم ها هرگز برطرف نمی‌شود .

اما باید خیال شما را بابت این راحت باشد جای این زبان ها باقی نمی ماند و با برطرف شدن همه عوارض کاملا خوب می‌شود به گونه‌ای که پس از برطرف شدن زبان می توانید محل درمان را تشخیص دهید.

در کلینیک ارومیه انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه‌ای کلینیک انجام می گیرد.

اثرات و نتایج پلاسما جت

پلاسما جت روشی ایمن و موثر برای رفع چین و چروک های صورت و جوان سازی آن است که اثرات و نتایج ماندگاری در بر دارد و می تواند به بهترین شکل به بازسازی پوست کمک کند با تحریک پوست باعث تولید کلاژن بیشتر می‌شود که کلاژن عامل اصلی جوانسازی پوست است .

همچنین به رفع خطوط و چین و چروک صورت می پردازد این روش درمانی عوارض بسیار کمی دارد دوره نقاهت بسیار کوتاهی در بر دارد و بهترین اثرات و نتایج را به جا می گذارد و همه افراد می توانند برای ۱۲ سازی پوست خود از پلاسما جت استفاده کنند ، اثرات و نتایج این درمان در کلینیک ارومیه ماندگاری بالایی دارد زیرا توسط پزشک متخصصین کلینیک انجام می‌گیرد و از دستگاه های پیشرفته امروزی استفاده می شود.

 

دوره نقاهت پلاسما جت

پلاسما جت روشی ایمن است که جوان سازی و زیبایی پوست می پردازد و به خاطر نداشتن عوارض و حساسیت طرفداران زیادی به خود جلب کرده است دوره نقاهت پلاسما جت بسیار کم و اندک است و فقط طی چند روز ممکن است عوارض احتمالی این درمان نیاز به مراقبت داشته باشد.

اما باید توجه کنید برای رسیدن به نتیجه قابل قبول و جلوگیری از عوارض و حساسیت  به توصیه‌های ارائه شده توسط متخصص به خوبی گوش دهید و به آن عمل کنید همچنین اگر می‌خواهید دوره نقاهت کوتاهی داشته باشید و نتایج عالی و بی شماری برای شما در پی داشته باشد این روش درمانی باید در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و ها دقیقی انجام شود شما می توانید در کلینیک ارومیه زیر نظر متخصص باتجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج حیرت آور آن لرزد ببرید.

تعداد جلسات پلاسما جت

پلاسماجت را برای بر طرف کردن چین و چروک پوست و جوانی و شادابی مورد استفاده قرار می‌گیرند این روش درمانی کم عارضه ترین روش بوده و دوره نقاهت بسیار کم و کوتاهی دارد پلاسما جت در یک جلسه انجام می گیرد اما در بعضی موارد به تشخیص پزشک ممکن است که اولین جلسه برای انجام این درمان اقدام کنید می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین و موثرترین روش‌های درمانی دانست .

همه افراد می توانند برای شادابی و زیبایی پوست خود استفاده کند و اگر علاقه به انجام این روش درمانی دارید می توانید با مراجعه به کلینیک ارومیه مشاوره و معاینه توسط پزشک متخصصین کلینیک به انجام این درمان برای رسیدن به زیبایی و شادابی پوست خود بپردازید.

عوارض جانبی پلاسما جت:

پلاسما جت بهترین روش برای جوانسازی و شادابی پوست است که عوارض جانبی در بر ندارد به شرط آنکه زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ای انجام شود پلاسما جت بهترین روش جوانسازی پوست است و می‌توان آن را جایگزین جراحی و لیفت پوست کرد که ماندگاری بسیار طولانی دربردارد .

دوره نقاهت بسیار کوتاه و عوارض جانبی و معایب بسیار کم دارد، افراد می توانند برای رفع چین و چروک و مشکلات پوستی از آن بهره‌مند شود انواع خدمات زیبایی پوست و مو در کلینیک ارومیه زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه‌ای این کلینیک انجام می گیرد افراد علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به این کلینیک روش درمانی مناسبی را انتخاب و به آن بپردازند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه

پاسخ و پرسش های پرتکرار

. چه کسانی نباید از روش پلاسما جت استفاده کنند؟

افراد با بیماری‌های نظیر دیابت کنترل‌نشده سرطان و بیماریهای خود ایمنی کاندیدای مناسبی برای انجام پلاسما جت نیستند افراد با مشکلات قدرت و بیماری‌های خونی مثل مشکلات انعقاد خون نیز از این روش برای جوان سازی پوست استفاده نکند.

پلاسما جت برای افراد مبتلا به حساسیت و بیماری های پوستی نیز این روش درمانی مناسبی نیست به خصوص اگر این بیماری از نوع بیماری های باکتریایی یا ویروسی باشد با وجود آن که هنوز دلایل محکمی برای اثرات منفی پلاسماجت در جنین وجود ندارد بهتر است که خانم‌های باردار نیز از این روش درمانی استفاده نکند.

. آیا انجام پلاسما جت محدودیت سنی دارد؟

از نظر پزشکی محدودیتی برای انجام پلاسما جت وجود ندارد و افراد می‌توانند در هر سن و سالی برای رفع مشکلات پوستی خود از این روش استفاده کند اما پزشکان استفاده از آن را در سنین پایین تر از ۲۰ و بالاتر از ۸۰ توصیه نمی‌کند زیرا در سنین زیر ۲۰ سال هنوز هورمون های بدن به تعادل رسیده و این موضوع باعث از بین رفتن اثرات پلاسماجت می‌شود و در سنین بالای ۸۰ سال نیز معمولاً شدت آسیب و چروک های پوستی خیلی بالا است و فرد خاصیت ارتجاعی پوست خود را از دست داده است.

میزان ماندگاری اثرات پلاسما جت چقدر است؟

پلاسماجت نسبت به روش‌های غیر تهاجمی درمان آسیب های پوستی پلاسما جهت که از ماندگارترین نتایج را دارد در صورتی که فرد بعد از انجام پلاسما جت توصیه‌ها را به خوبی رعایت کند و سبک زندگی خود را اصلاح کند اثرات این روش حتی تا سال‌های زیادی باقی می‌ماند اما در صورتی که فرد سبک زندگی خود را تغییر ندهد و رژیم غذایی مناسبی نداشته باشد و مصرف سیگار و قلیان را ترک نکند ماندگاری نتایج کم خواهد بود.

. اثرات روش پلاسما جت چه مدتی پس از درمان ظاهر خواهند شد؟

اثرات اولیه درمان با پلاسماجت بلافاصله بعد از اتمام جلسه قابل مشاهده است اما برای نتایج برای مشاهده نتایج قطعی بهتر است مدت بیشتری منتظر بمانید تا هفته بعد از انجام پلاسما جت نتایج قطعی مشاهده خواهند شد ممکن است پزشک برای نتیجه گیری بهتر ۲ ماه پس از جلسه اول یک جلسه تکمیلی نیز برای شما تجویز کند.

. بهترین محل برای انجام پلاسما جت کجاست؟

کلینیک ارومیه در شهر ارومیه با استفاده از بهترین و با تجربه ترین پزشکان بهترین نتایج بازسازی را با استفاده از پلاسما جت برای شما رقم می زند در این کلینیک افراد مختلف با پوشش های متفاوت و آسیب های متنوع بهترین نتایج درمانی را مشاهده کرده اند بنابراین اگر قصد دارید به نتیجه دلخواه خود از پلاسماجت برسید به کلینیک ارومیه مراجعه کنید و بار دیگر جوانی و شادابی را به پوست خود هدیه کنید.

 

نتیجه گیری

حفظ جوانی و شادابی پوست همواره می‌تواند تاثیرات زیادی در زیبایی افراد داشته باشد به همین دلیل است که افراد به دنبال روشهای بازگشت جوانی و شادابی به پوست هستند عوامل مختلفی می تواند باعث چین و چروک و افتادگی پوست شود از جمله قرار گرفتن در معرض آلودگی ها افزایش سن و غیره می‌تواند باعث از بین رفتن جوانی و طراوت پوست شود عامل می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد شود خوشبختانه روش های زیادی برای برگرداندن زیبایی و سلامت وجود دارد یکی از این روشها پلاسماجت است که روشی موثر و کم آرزه است که می تواند زیبایی و شادابی را میهمان پوست شما کند .

پلاسماجت روش جدید برای جوانسازی است که از طریق دستگاه پلاسماجت انجام می‌شود در این فرآیند آبرسانی به پوست سریع انجام می‌گیرد و جوانی و شادابی دوباره به پوست می رسد همچنین در این روش می توان به رفع چین و چروک های ناشی از افزایش سرعت افتادگی ها ،آکنه و جای زخم و بریدگی پرداخته و زیبایی پوست با استفاده از پلاسماجت به صورت کاملاً سرپایی و بدون نیاز به بستری روش می‌توان یکی از روش‌های بدون درد برای زیبایی پوست باشد.

در این روش نیاز به ایجاد برش در پوست نبوده و کاملاً بدون درد انجام می‌شود به همین دلیل پلاسماجت روشی محبوب و پر کاربرد برای جوانسازی پوست است افراد علاقه‌مند به این روش درمانی می‌توانند در کلینیک ارومیه زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه‌‌ای کلینیک درمان بپردازند و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

44910107800

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 6 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicorumieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی ارومیه توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicorumieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

https://clinicorumieh.ir/sr6r

لینک آپارات:

https://www.aparat.com/clinicorumieh

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/clinicorumieh

ویکی پدیا:

https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicorumieh

فیسبوک:

https://www.facebook.com

تویتر:

https://twitter.com

لینک یوتیوب:

https://www.youtube.com

تلگرام:

https://telegram.org

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مدل ابرو فیبروز برای صورت گرد
انواع خدمات زیبایی پوست در کلینیک پوست مو
هزینه پروتز چانه ۱۴۰۲
کانتورینگ صورت با تزریق چربی
سفید کننده واژن
لیفت لب روسی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران ارومیه کلینیک زیبایی ارومیه
  • 09120043630-04491010780
  • info@clinicorumieh.ir